Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال پس از دو پیروزی در لیگ قهرمانان آسیا و پیش از دربی، در هفته هجدهم لیگ برتر میزبان نفت مسجد سلیمان است و فرهاد مجیدی تیمش را در حالی آرایش کرد که تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش به منظور پیشگیری از خستگی و آسیب دیدگی انجام داده است.

در ترکیب آبی پوشان برای اولین بار در این فصل وریا غفوری حضور ندارد تا چنین به نظر رسد که علی دشتی جای او را در سمت راست پر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مهدی قائدی تاثیرگذار ترین بازیکن لیگ در فاز تهاجمی با ۸ گل و ۶ پاس گل و ستاره آبی ها در دیدارهای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم در ترکیب آبی پوشان نیست و ارسلان مطهری مهاجم آماده‌ای که به تازگی به استقلال پیوسته اولین حضور در ترکیب ثابت را تجربه کند.

حضور هروویه میلیچ و میلاد زکی پور به صورت همزمان نیز برای اولین بار در این فصل اتفاق افتاده و فرشید باقری هم به جای مسعود ریگی زوج علی کریمی در مرکز زمین است.

باوجود برخی از پیش بینی ها، در ترکیب آبیها خبری هم از نیکولای بودوروف نیست و سید حسین حسینی هم برای اولین بار در این فصل بازوبند کاپیتانی آبیها را بر بازو بسته است.

کد خبر 4841456

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی وریا غفوری مهدی قائدی لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کاراته تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی برای اولین بار در این فصل ترکیب آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد

به گزارش ورزش سه، سعید دقیقی یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار هفته بیست و ششم لیگ برتر مقابل گل‌‌گهر سیرجان مشخص کرد و بدون تغییر چندانی نسبت به بازی قبل به میدان خواهد رفت.

در این مسابقه علیرضا جعفرپور گلر جوان شمس‌آذر درون دروازه قرار گرفت و خط دفاع این تیم را هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی و محسن طرحانی تشکیل خواهند داد.

در خط هافبک پوریا سرآبادانی کاپیتان موفق این تیم حضور دارد و در کنار او صادق آلبوصبیح و علی آزادامنش حضور خواهند داشت، در جناحین تیم شمس‌آذر محمد پاپی و امیرمحمد نسایی حضور خواهند داشت.

تک مهاجم این تیم که در بازی قبل مقابل پیکان هم نمایش خوبی داشت فرار امام‌علی است و در این مسابقه هم امید اول گلزنی این تیم خواهد بود.

ترکیب شمس‌آذر به شرح زیر خواهد بود:

علیرضا جعفرپور، هومن ربیع زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، محسن طرحانی، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، علی آزادمنش، محمد پاپی، امیرمحمد نسایی و فراز اماملی

دیگر خبرها

  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • 3 گزینه اوسمار برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس
  • سه گزینه برای جانشینی کاپیتان پرسپولیس در قائم‌شهر
  • ترکیب شمس‌آذر مقابل گل‌گهر مشخص شد
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله