Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@01:29:30 GMT

قاتل خاموش جان زوج سالخورده را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۳۸۳۴۲

قاتل خاموش جان زوج سالخورده را گرفت

ایسنا/فارس معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: یک زوج سالخورده در روستای سنجانک شهرستان شیراز بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن، فوت کردند.

سرهنگ کاووس محمدی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه گاز گرفتگی منجر به فوت در یک منزل مسکونی در روستای "سنجانک" شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: ماموران در بررسی محل حادثه متوجه شدند که زن و شوهر کهنسال ساکن در خانه، هنگام استراحت به دلیل گاز گرفتگی فوت کرده‌اند.

محمدی به شهروندان توصیه کرد که موارد هشدار داده شده هنگام استفاده از وسایل گرمایشی را جدی بگیرند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گازگرفتگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۸۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، فاطمه هاشمی دانش آموز پایه پنجم ابتدایی پاسارگاد در مسابقات دومیدانی رده استانی عنوان نایب قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار دونده، در ماده ۶۰۰ متر در بین ۱۸ شرکت کننده با دریافت حکم قهرمانی و جام مخصوص نایب قهرمانی به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات راه یافت.

این رقابت ها با حضور  ورزشکارانی از ۱۵ شهرستان در شیراز برگزار شد .

شهرستان پاسارگاد در شمال فارس و در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • از دستگیری عامل تیراندازی در خفر تا کشف ۱۶ هزر لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • افتتاح پل روستای نوخاله در شهرستان صومعه سرا
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی در لرستان
  • دستگیری قاتل در لباس زباله‌گردی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد