Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نوشته روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» یک مقام ارشد سیاست خارجی اتحادیه اروپا که به هویت وی اشاره‌ای نشده، درباره آخرین تحولات برجام گفت: «اجماعی وجود دارد که می‌خواهیم وضعیت به حالت عادی باز گردد، شاید در یک سناریوی فاجعه بار به مرحله پایانی برسیم. اما هنوز به آن مرحله نرسیده‌ایم.»

این مقام اروپایی با اشاره به هشدار ایران در زمینه خروج از «ان پی تی» (پیمان عدم اشاعه سلاح‌های هسته‌ای) نیز گفت: «در صورت شدت یافتن اوضاع، خروج از "ان پی تی" یکی از گزینه‌های آن‌هاست و ممکن است آن‌ها مسیر کره شمالی را پیش گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته ما در این باره اطمینان نداریم، اگر آن‌ها در این زمینه تمایل داشته باشند، تنها تلاش می‌کنند یک اهرم فشار بسازند. اما فکر نمی‌کنم بخواهیم به درست یا نادرست بودن آن پی‌ ببریم.»

 در روزهای گذشته دستیار ویژه رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه توان غنی سازی اورانیوم با هر درصد غنایی را داریم، گفت: «بعد از گام پنجم ذخایر اورانیوم زیر پنج درصد از مرز 1200 کیلوگرم عبور کرد.»

«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه در روزهای گذشته تاکید کرد که گام پنجم ایران به معنای خروج از برجام نیست. 

310311

کد خبر 1348054

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اتحادیه اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابر در آسمان نقاط مختلف استان خواهیم بود، افزود: این شرایط جوی حاکی از آن است که از بعد از ظهر امروز هوای زنجان برخلاف روزهای گذشته، شرایط ناپایداری را پشت سر خواهد گذاشت.

وی با یادآوری اینکه ناپایداری هوای استان زنجان از بعد از ظهر امروز آغاز شده و تا شنبه هفته آینده تداوم خواهد داشت، اظهار کرد: وضعیت جوی استان طی روزهای آینده به گونه‌ای است که در ساعات بعد از ظهر شاهد وزش باد در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

این مسوول با اشاره به اینکه بیشترین بارش‌ها به واسطه ناپایداری هوای استان در هفته جاری مربوط به روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه خواهد بود، خاطرنشان کرد: قطع یقین در چنین شرایط جوی، وقوع رعد و برق و احتمال رگبارهای پراکنده باران به ویژه در ارتفاعات دور از ذهن نخواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه دمای هوای استان از فردا روند کاهشی داشته و مردم استان روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد، یادآور شد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با ۲ درجه افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۵ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

وی با بیان اینکه روستای خیرآباد با یک درجه سانتی‌گراد و آببر با ۳۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب کم‌ترین و بیشترین دمای هوای استان را طی شبانه‌روز گذشته به خود اختصاص داده‌اند، گفت: طی شبانه‌روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان ۷ و ۲۸ درجه، ابهر ۶ و ۲۸ درجه، خرمدره ۸ و ۲۶ درجه، آب‌بر ۱۶ و ۳۱ درجه، قیدار ۹ و ۲۳ درجه، سلطانیه ۵ و ۲۷ درجه و ماهنشان ۱۱ و ۳۰ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6092828

دیگر خبرها

  • خروج ناوهای اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • خروج ناو‌های اروپایی از دریای سرخ؛ نوبت به هلند رسید
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟
  • پیشنهادات اروپایی برای رونالدینیوی قطری‌ها
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • پنجمی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • هوای زنجان از فردا ناپایدار می‌شود
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟