Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلبانان و خدمه پرواز شرکت‌های بزرگ هواپیمایی خواستار آن هستند که به دلیل شیوع ویروس کرونا پروازهای با مبدا و مقصد چین متوقف شوند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، بسیاری از خلبانان و خدمه پرواز شرکت‌های بزرگ هواپیمایی بین‌المللی خواستار آن هستند که به  دلیل شیوع ویروس کرونا در چین پروازهای با مبدا یا مقصد این کشور موقتا لغو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: فیلم/ خوشحالی بهبودیافتگان ویروس کرونا فیلم/ اسکورت مبتلایان به کرونا در فرانسه

بر همین اساس خلبانان شرکت‌ هوایی امریکن ایرلاینز با به جریان انداختن یک دعوی قضایی خواستار توقف فوری پروازی چین شدند .

بر اساس آخرین آمارها بیش از ۲۰۰ نفر به دلیل شیوع ویروس کرونا جان خود را از دست داده  وحدود ۱۰ هزار نفر به آن مبتلا شده‌اند.

این ویروس تاکنون به ۱۸ کشور جهان از جمله آمریکا، ژاپن، کره، استرالیا، آلمان وکانادا سرایت پیدا کرده و این نگاه وجود دارد که این سرایت بیشتر از طریق مسافرت‌های هوایی اتفاق افتاده است.

آمریکا از اتباع خود خواسته است تا از سفر به چین خودداری کنند.

انجمن خلبانان متحد آمریکا که نماینده خلبانان شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز هستند طی یک دعوی قضایی اعلام کرده که تهدید سلامت جدی از سوی ویروس کرونا که بسیاری از ابعاد آن هنوز ناشناخته است، وجود دارد و خواستار توقف فوری پروازهای به چین شده‌اند.

آنها شکایت خود را در دادگاهی در ایالت تگزاس مطرح کرده‌اند.

روز چهارشنبه شرکت هواپیمایی امریکن ایرلاینز اعلام کرد که پروازهای خود از لس آنجلس به پکن و شانگهای را متوقف کرده است اما پروازهای از دالاس به مقصد چین همچنان پابرجاست.

خلبانان شرکت هواپیمایی ایرلاینز که بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکایی که به چین پرواز دارد خواستار آن شده‌اند که بدون پرداخت جریمه از حضور در پروازهای چین خودداری کنند. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی معامله قرن انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا استرالیا کره ژاپن امریکا آمریکا آلمان چین پکن ویروس کرونا حوادث سلامت اخبار سلامتی اخبار سلامت سلامتی بیماری دلیل شیوع ویروس کرونا امریکن ایرلاینز شرکت هواپیمایی خلبانان شرکت خواستار آن شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۹۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ابوالفضل اسناوندی مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش با قدردانی از آماده شدن و تجهیز سریع و به موقع محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌ها (دیسپچ) در کیش، گفت: امیدواریم با جابجایی انجام شده، تاخیر پرواز‌ها کاهش پیدا کند و تشریفات پیش از پرواز و بررسی پرواز‌ها افزایش یابد.

در این مراسم مدیرکل فرودگاه بین المللی کیش و جمعی از معاونین و مدیران شرکت هواپیمایی کیش حضور داشتند.

دیسپچ به مراحل اعزام و آماده سازی یک پرواز گفته می‌شود و دقیقا همراه با رعایت دقیق مقررات و قوانین فنی و ایمنی به همراه رعایت نکات سازمان‌های بین المللی برای پرواز است.

دیگر خبرها

  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پرواز‌های هواپیمایی کیش
  • افزایش ۲۵ درصدی مصرف سوخت هواپیما در چابهار با افزایش ۳۸ درصدی پروازها
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • از سرگیری پروازهای ترکیش ایرلاین به افغانستان
  • فعالان حقوقی آمریکا خواستار قطع کمک‌های نظامی به اسرائیل شدند
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد