Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمال‌ الدین نیکنامی عصر شنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: برای ۲۲ بهمن قصد داشتیم سه مرکز درمانی در ملکان، عجب شیر و هشترود افتتاح کنیم که با توجه به آماده نبودن برخی جزئیات، مراکز تا این زمان آماده نبوده اما حداکثر تا یک ماه آماده افتتاح خواهند بود.

وی ادامه داد: سال گذشته حدود هزار میلیارد تومان برای درمان مستقیم و غیرمستقیم هزینه شده بود که امسال در طول ۱۰ ماه این مبلغ را هزینه کرده ایم که پیش بینی می‌شود این مبلغ تا پایان سال جاری به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکنامی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در تبریز نیز گفت: مساله مکان در تأمین اجتماعی به یک کابوس تبدیل شده است که حتی به تازگی در بستان آباد زمینی را به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان خریداری کردیم که شهرداری هم اکنون در خصوص آن ادعای مالکیت کرده است.

عدم همکاری مقامات استانی و شهری در ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی

وی ادامه داد: در اثر عدم همکاری مقامات استانی و شهری، همچنان در بحث تأمین زمین این بیمارستان مشکلاتی داریم که ارگان‌های مختلف شهری نه تنها در این خصوص همکاری نمی‌کنند بلکه انتقام هم می‌گیرند.

مدیرکل خدمات درمانی تأمین اجتماعی استان در خصوص میزان بدهی‌های این سازمان گفت: تأمین اجتماعی به اندازه یک دهم طلب‌های خود، بدهی دارد که اگر دولت این بدهی‌ها را پرداخت کند ما نیز بدهی خود را پرداخت خواهیم کرد.

وی افزود: هم اکنون ۲۵۰ میلیارد تومان بدهی به وزارت بهداشت داشتیم که ۱۵۰ میلیارد آن در چند ماه گذشته تسویه شد که به دنبال آن بدهی سازمان در سال ۹۷ به طور کامل پرداخت شده و تنها بدهی شش ماهه اول سال جاری مانده است.

کد خبر 4841590

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی تبریز وزارت بهداشت بیمه درمانی دهه فجر بارش برف بوشهر انتخابات 98 شیراز ایلام قزوین گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس یاسوج زلزله تأمین اجتماعی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۰۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی

سردار محمدی در جلسه قرارگاه پیشگیری و مقابله با سرقت استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی وقوع سرقت‌ها در استان اعلام کرد: از ابتدای امسال تاکنون در سایه تلاش‌های مضاعف پلیس استان و رعایت آموزش‌ها و هشدار‌های پلیسی توسط شهروندان وقوع سرقت‌ها ۱۶ درصد کاهش و همچنین افزایش ۲۱ درصدی در کشف سرقت‌ها حاصل شده است. 

وی اظهار کرد: در بررسی‌های به عمل آمده در فروردین‌ماه امسال خوشبختانه روند کنترل و کاهش سرقت‌ها در استان مطلوب بود که امیدواریم با همین روند تا پایان سال ادامه دهیم. 

وی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های پلیس استان موضوع سرقت‌ها است افزود: پیشگیری اجتماعی، رعایت نکات امنیتی و توجه دادن به هشدار‌ها و توصیه‌های پلیسی مورد تاکید بوده چرا که پیشگیری اجتماعی تکمیل‌کننده پیشگیری انتظامی است.

وی با اشاره به کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها از ابتدای امسال تاکنون خاطرنشان کرد: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و همکاری کارکنان انتظامی در سطح استان بیش از ۵۶ درصد سرقت‌ها در این مدت منجر به کشف شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حس خوب حمایت
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پبامبر اعظم ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • آخر هفته‌ی بارانی در انتظار آذربایجان شرقی
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی