Web Analytics Made Easy - Statcounter

میرمرادی با اشاره به پرداخت دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی بیمه دی، گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان از این بدهی به‌ صورت نقد و ۲ هزار میلیارد دیگر به ‌صورت اسناد خزانه پرداخت شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید خراسان رضوی، «سید منصور میرمرادی» امروز (۱۲ بهمن) در نشست با مدیرکل بنیاد شهید خراسان رضوی که در سالن شهید هاشمی نژاد بنیاد خراسان رضوی برگزار شد ضمن تبریک آغاز دهه مبارک فجر، با اشاره به پرداخت دو هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی بیمه دی گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان از این بدهی به‌صورت نقد و ۲ هزار میلیارد دیگر به‌صورت اسناد خزانه پرداخت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید افزود: هزینه‌های پرداختی ایثارگران توسط شرکت بیمه در حال واریز است و بدهی سال ۱۳۹۷ مراکز و مراجع درمانی به‌صورت نقدی تسویه می‌شود و بدهی مربوط به سال ۱۳۹۸ نیز در قالب اسناد خزانه پرداخت می‌شود، اسناد خزانه در حقیقت تعهد دولت است که قبول کرده در اختیار دستگاه‌ها قرار داده شود تا مطالبات خود را دریافت کنند.

 

وی در خصوص پرداخت بدهی‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه گفت: بیش از دو سال است مصوبه‌ای از دولت دریافت کرده‌ایم که دانشگاه‌ها اجازه هیچ نوع اعمال محدودیتی را برای دانشجویان شاهد و ایثارگر به دلیل مسائل شهریه‌ای نداشته باشند و طبق این آیین‌نامه دولت و بنیاد طرف حساب دانشگاه‌ها هستند.

 

میرمرادی با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمانی دانش‌محور و هوشمند است، افزود: بنیاد از معدود سازمان‌هایی است که اطلاعات آن به‌صورت یکپارچه است. از سویی تعدادی از نهادها و سازمان‌ها نیز دسترسی به این اطلاعات دارند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن مشکل ایثارگران را برطرف کنند به‌ عنوان‌ مثال موضوع معافیت سربازی از مواردی بود که بسیاری از ایثارگران برای استفاده از آن بین بنیاد و نیروهای مسلح در رفت و آمد بودند و امروز با توجه به ایجاد سیستم‌های نرم افزاری این مشکلات دیگر وجود ندارد.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: دنیا به سمت فناوری‌های نوین پیش می‌رود و در همین راستا آموزش‌های تخصصی ویژه کارکنان بنیاد از سال‌ها پیش شروع شده و بنیاد برای بهره‌وری بیشتر به سمت تکنولوژی‌های جدید می‌رودف برنامه‌های بنیاد با تئوری‌های مختلف توسط کارشناسان نظری و عملی سنجیده می‌شودف برخی از قواعد در سازمان حاکم شده که بسترهای اجرای قوانین را تسهیل کرده است که دانش‌محور شدن برنامه‌ها یکی از این فعالیت‌ها است.

 

وی با تأکید بر اینکه مسائل انگیزشی باید در همه ابعاد در نظر گرفته شود گفت: مدیران مجموعه باید به کارکنان خود اعتماد کنند و بتوانند سطح توانمندی یکدیگر را در سایه اعتماد تقویت کنند، بنیاد از سازمان‌هایی است که تمامی مدیران خود را از میان نیروهای داخل سازمان انتخاب می‌کند زیرا این اعتقاد وجود دارد که افراد درون سازمان توانمندی‌های لازم را دارند و تخصص نیز با آموزش به دست می‌آید، از سویی نیروهای انسانی خبره بنیاد سرمایه‌های اجتماعی این سازمان هستند که به آنان میدان کار داده شده تا استعدادهای خود را شکوفا کنند.

 

میرمرادی با بیان اینکه بنیاد در حوزه مدیریت سازمانی به بلوغ رسیده است گفت: به‌ عنوان‌ مثال تمامی زیرساخت‌های بنیاد در حوزه فناوری، توسط یک برنامه نرم‌افزاری در کل کشور متمرکز است، افراد از دورترین نقاط کشور با پایتخت ارتباط مستقیم دارند، از سویی امکان دسترسی به اطلاعات ایثارگران در هر استانی که باشند توسط کارکنان بنیاد وجود دارد و این مسئله باعث تسهیل در ارتباطات و حذف مکاتبات فیزیکی شده است.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه آموزش‌های تخصصی در تمامی حوزه‌های کاری بنیاد برای کارکنان انجام می‌شود، ادامه داد: به دنبال فراگیر کردن آموزش‌های فناوری هستیم تا کارکنان بنیاد از جدیدترین فناوری‌های نوین اطلاعاتی و ارتباطی بهره‌مند شوند.

 

وی با بیان اینکه دخالت‌های مدیریتی در کمیسیون پزشکی بنیاد وجود ندارد، افزود: تصمیم‌گیرنده اصلی کمیسیون پزشکی پزشکان متخصص هستند و بنیاد تابع نظر کمیسیون پزشکی است. در بنیاد کسی اجازه تفسیر قانون را ندارد و حتی توصیف آن توسط افراد حقوقدان متخصص انجام می‌شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد نماز جمعه مسجد معامله قرن خطبه نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد طرح معامله قرن انتخابات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی پرداخت معوقات نشست تخصصی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران اسناد خزانه پرداخت ۵۰۰ میلیارد تومان کمیسیون پزشکی کارکنان بنیاد خراسان رضوی سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور

داود منظور، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت را از اولویت‌های اصلی دولت اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت اختصاص یافت.

وی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی افزود: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

منبع: سازمان برنامه و بودجه 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • چالش‌های فراوان بیماران خاص و صعب العلاج در ایران/ وقتی مشکلات بیماران هموفیلی دیده نمی‌شود
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود