Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از مرکز آموزش ۰۱ در جمع سربازان آموزشی این مرکز بر اهمیت نیروی زمینی در تمامی نبرد‌ها به‌ویژه جنگ تحمیلی و نیز نقش و نحوه مقابله این نیرو با داعش به صورت برون‌مرزی تأکید کرد.

وی افزود: سرنوشت جنگ مثل امضای پایانی یک نامه است؛ هیچ نیرویی نمی‌تواند جنگ را تمام کند؛ سرنوشت جنگ در زمین رقم می‌خورد و امضای پایانی آن توسط دستان باکفایت نیروی زمینی ارتش انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گواه من ۴۶ هزار شهید در جنگ است؛ ارتش ما در دفاع مقدس مجموعاً ۴۸ هزار شهید داده است که دو هزار شهید آن از نیروی هوایی و دریایی و مابقی از نیروی زمینی بوده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: ما در زمان مقابله با داعش نیز به کردستان عراق رفتیم و قرارگاهی تشکیل دادیم تا ۴۰ کیلومتر قبل از ورود داعش به ایران با آن‌ها مقابله کنیم. قدرت آتش توپخانه نیروی زمینی در ۸ سال دفاع مقدس قوت قلب رزمنده‌ها بود و هنوز هم توپخانه‌های ما در حال نبرد هستند.

امیر سرتیپ حیدری با اشاره به فراز‌هایی از سوره مبارکه حمد اظهار داشت: خداوند در این سوره به تمام بندگان در تمام اعصار، یادآوری می‌کند، آموزش می‌دهد و تربیت می‌کند؛ خداوند تبارک‌ و تعالی در این سوره همچنین نحوه ارتباط با بزرگ‌تر را آموزش می‌دهد.

وی در ادامه سخنان خود با تبیین آیه «اهدنا الصراط...» و تفاوت بین واژه صراط و طریق در ادبیات عرب، تأکید کرد: به بیان واقعی صراط مستقیم خود خداوند است و امروز، ولی فقیه صراط مستقیم است؛ چراکه ولی فقیه جانشین پیامبر(ص) است و پیامبر (ص) جانشین خداوند است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش هدف از تحصیل در اسلام را تعالی و رهایی از جهل دانست و یکی از افراد رشد یافته در مکتب اسلام را سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برشمرد و افزود: اسلام یک مکتب انسان‌ساز است در همین بستر است که سردار بزرگ شهید حاج قاسم سلیمانی رشد می‌کند که عارف و عالم به تمام معناست؛ کسی که شهادتش دل‌های همه آزادگان را متوجه مکتبش، امامش و مسیرش کرد

منبع: ایلنا

کلیدواژه: داعش امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش هزار شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۳۷۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اجلاس شانگهای در آستانه قزاقستان با دبیر کل وزارت دفاع هند دیدار و گفتگو کرد.

امیر آشتیانی در دیدار با دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اشتراکات تمدنی، تاریخی و فرهنگی بر ضرورت رایزنی در خصوص موضوعات دو جانبه، منطقه ای و بین المللی میان دو کشور تاکید کرد.

وزیر دفاع ایران با اشاره به واقع شدن دو کشور در یک منطقه راهبردی اظهار داشت: ظرفیتهای متعدد همکاری تهران و دهلی نو می‌تواند در برقراری صلح و امنیت در منطقه حساس غرب آسیا و شبه قاره هند به کار گرفته شود.

وزیر دفاع ایران با توجه به تحرکات داعش در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت پیشگیری از قدرت گیری این گروه تروریستی و نیز رایزنی در خصوص تحولات منطقه افغانستان تاکید کرد.

امیر آشتیانی با اشاره به اهمیت همکاری‌های دفاعی و نظامی دو کشور در برقراری ثبات و امنیت در منطقه آمادگی خود را جهت توسعه همکاری‌های دفاعی و نظامی میان دو کشور با طرف هندی در حوزه های مختلف اعلام کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند نیز در این دیدار ضمن ابراز همدردی و تسلیت شهادت مستشاران نظامی جمهوری اسلامی ایران در سوریه بر ضرورت برقراری امنیت و وآرامش منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به حوزه تمدنی مشترک دو کشور بر ضرورت توسعه همکاری‌های اقتصادی و زیر ساختی به ویژه مشارکت دهلی نو در پروژه بندر چابهار تاکید کرد.

دبیر کل وزارت دفاع هند با اشاره به اهمیت همکاری های دفاعی دو کشور بر ضرورت توسعه هرچه بیشتر مناسبات فیمابین در حوزه های دریایی، شرکت در رزمایش دریایی،  تحقیقات دفاعی، آموزشی و  تبادل دانشجو تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدریس برترین دانش‌های نظامی در نیروی زمینی ارتش
  • شهید شفیع زاده، مبتکر توپخانه نیروی زمینی سپاه
  • سیرسکی: اوضاع اوکراین وخیم است
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟/آمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر رسید
  • آماده باش تمام عیار حماس برای نبرد با اسرائیل در رفح/ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به سربازان اسرائیل/چرا حمله به رفح برای ارتش اسرائیل خطرناک است؟
  • وزیر دفاع بر همکاری با هند در مقابله با داعش در منطقه تاکید کرد
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.