Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@18:04:32 GMT

رئال سرانجام در برنابئو اتلتیکو را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۱۳۱۶

رئال سرانجام در برنابئو اتلتیکو را شکست داد

حساس‌ترین بازی هفته هفته بیست‌ودوم لالیگا در ورزشگاه بین همشهری‌های مادریدی سانتیاگو برنابئو برگزار شد، دیداری که در نهایت با پیروزی یک بر صفر شاگردان زیدان به پایان رسید. نکته عجیب درباره دربی مادرید این بود که در فصل جاری 2 مرتبه رئال و اتلتیکو در لالیگا و فینال سوپرجام به مصاف هم رفته بودند و نبردهای‌شان گل نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه نخست هم هرچه زدند به در بسته خورد. در هر صورت نبردی بود بین تیم‌هایی که برترین خط دفاعی‌های لالیگا را داشتند. سرانجام دقیقه 56 تیم زیزو بود که این طلسم را شکست. قدر پاس عالی مندی را بنزما دانست و تور دروازه اوبلاک را لرزاند. در ادامه هم اتلتیکو نتوانست فشار لازم برای جبران گل خورده را بیاورد تا طلسم پیروز نشدن رئال در دربی‌های خانگیِ لالیگا برای‌شان پس از 6 بازی شکسته شود.

رئال‌مادرید با این پیروزی 49 امتیازی شد تا بارسا این هفته هم به آن‌ها نرسید. اتلتیکومادرید هم با 36 امتیاز در رده پنجم جای گرفت.

منبع: فرارو

کلیدواژه: رئال مادرید اتلتیکومادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا

حساب رسمی لالیگا در X اعلام کرد کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت انتخاب شده‌است. رئال مادرید در این ماه ۳ بازی انجام داد و هر سه را با پیروزی پشت سر گذاشت، از جمله برتری ۳-۲ مقابل بارسلونا در هفته سی و دوم.

گفتنی است رئال مادرید در حال حاضر با 84 امتیاز، در صدر جدول لالیگا قرار دارد. با توجه به اختلاف ۱۳ امتیازی با بارسلونای رده دومی و باقی‌ماندن تنها 6 هفته تا پایان فصل، شاگردان آنچلوتی بخت اول قهرمانی و بالابردن جام به حساب می‌آیند.

نتایج رئال مادرید در ماه آوریل

مایورکا ۰-۱ رئال مادرید

رئال مادرید ۳-۲ بارسلونا

رئال سوسیداد ۰-۱ رئال مادرید

 

منبع:طرفداری 

 

دیگر خبرها

  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو؛ تثبیت رتبه چهارم با غلبه بر رقیب مستقیم
  • رسمی؛ آلمریا به سگوندا دیویژن سقوط کرد
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت