Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع استقلال می گوید با اشتباهی که انجام داده، مصدومیت یک ماه ای او به سه ماه افزایش پیدا کرده است.

طرفداری- سیاوش یزدانی پس از پیروزی 2 بر یک استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران در خصوص مصدومیتش گفت:

من در فضای مجازی حضور ندارم و می‌خواستم چند نکته‌ای را درباره مصدومیتم بگویم. تا الان مصدومیت جدی نداشتم و مصدومیتم را باور نمی‌کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که مدیرعامل، سرپرست و مربی نداشتیم 3-4 بازی سخت داشتیم و یک بازی سخت هم با سپاهان در جام حذفی که می‌خواستم هر طور شده بازی کنم.

وی ادامه داد: 

بدون اجازه پزشک تمرین کردم و متاسفانه مصدومیت پایم تشدید شد و خودم هم اشتباه کردم و از هواداران عذرخواهی می‌کنم. می‌خواستم به تیم کمک کنم ولی در شرایط سخت مصدوم شد. از باشگاه، هم‌تیمی‌هایم و هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم جبران کنم. 

مدافع تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که به دربی می‌رسد؟ گفت:

از فردا در تمرینات شرکت می‌کنم. 3 ماه است که تمرین نکردم و از لحاظ شرایط بدنی از سایر بازیکنان عقب هستم و باید ببینیم صلاحدید مربیان چیست.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: عذرخواهی می کنم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۱۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام و آرسنال روز یکشنبه از ساعت ۱۶:۳۰ به مصاف یکدیگر می‌روند. توپچی‌ها با یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی در صدر جدول قرار دارند و تاتنهام هم در رتبه پنجم است و برای کسب سهمیه چمپیونزلیگ رقابت می‌کند. آنگه پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی این دیدار درباره نکات بازی با خبرنگاران گفت‌وگو کرد.

مصدومیت دستینی اودوگی؟
این واقعا برای خود او و ما ناامیدکننده است. او سال خوبی را پشت سر گذاشته بود و ما امیدوار بودیم بتوانیم با همدیگر فصل را تمام کنیم اما متأسفانه همانطور که گفته شده، فصل برای او به اتمام رسیده.

دلیل مصدومیتش؟
این فوتبال است، هر بازیکنی ممکن است به هر نحوی دچار مصدومیت شود. یک اتفاق ناگوار در تمرین رخ داد که باعث شد او آسیب ببیند.

اولیور اسکیپ مصدوم شده؟
بله متاسفانه درست است. او دچار یک مصدومیت جزئی شده و نمی‌تواند مقابل آرسنال بازی کند.

ریچارلیسون و پدرو پورو؟
آنها خوب تمرین کرده‌اند و هر دو آماده حضور برابر آرسنال هستند. هر دو در تمرینات آماده بوده‌اند و این موضوع من را امیدوار کرده است.

برای متوقف کردن آرسنال در راه رسیدن به جام انگیزه دارید؟
من و تیمم اهمیت بازی را درک می‌کنیم. ما درک می‌کنیم که اجازه ندهیم بزرگترین رقیب‌مان در بزرگ‌ترین دربی ممکن از ما جلو بیفتد. ما عواقب آن را درک می‌کنیم. بله تلاش خواهیم کرد آنها را از قهرمانی دور کنیم و مهم‌تر از همه این است که خودمان سه امتیاز را بگیریم و به رتبه چهارم نزدیک‌تر شویم.

سهمیه لیگ قهرمانان را می‌گیرید؟
من نسبت به شما برتری‌ای ندارم. من هم مانند شما باید منتظر بازی‌ها و پایان فصل باشم و فقط نقش‌مان فرق می‌کند. امیدوارم به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • کامنت عجیب و جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلالی‌ها پس از شب تلخ + عکس
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!