Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید موسی خادمی گفت: ۸۳۹ پروژه مختلف در ایام دهه فجر کلنگ زنی یا به بهره برداری می رسد و این پروژه ها با اعتبار یک هزارو ۴۴ میلیارد تومان در دهه فجر، کلنگ زنی یا افتتاح خواهند شد ..

به گزارش  خبرگزارش برناازلرستان ؛خادمی عصر روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که  به مناسبت ایام مبارک دهه فجر برگزارشده بود ، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ترجمه بعضی از سنت‌های تغییرناپذیری چون تغییر سرنوشت مردم به دست خودشان بود که خداوند در قرآن به بشر وعده داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه ملت ایران به خواست خودشان و به رهبری حکیمی بزرگ این تغییر را ایجاد کردند، افزود: از دیگر وعده‌های قرآن حکومت مستضعفین بر جهان است که انقلاب اسلامی ترجمه این سنت بود، اکنون خیلی از وکلا، مدیران و وزیران ما برخاسته از مناطق محروم و کمتر توسعه یافته هستند.

خادمی ضمن اشاره به برنامه و پروژه‌های ایام مبارک دهه فجر در استان، تصریح کرد: نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی خرم‌آباد، مینی پالایشگاه پلدختر و برخی طرح‌های دیگر از جمله پروژه‌های وزارت نیرو که آماده افتتاح هستند در لیست طرح‌های دهه فجر قرار نداده‌ایم.

 استاندار لرستان با بیان اینکه   همزمان با این ایام عملیات اجرایی و بهره‌برداری ۸۳۹ طرح با اعتبار یک‌هزار و ۴۴ میلیارد تومان در استان آغاز شده است، تصریح کرد: از این تعداد ۸۰۲ طرح با اعتبار ۶۹۹ میلیارد تومان عمرانی و ۳۷ مورد اقتصادی به ارزش ۳۴۵ تومان است.

او ادامه داد: از مجموع طرح‌های عمرانی ۷۲۱ پروژه با ۴۸۱ میلیارد تومان افتتاحی و ۸۱ مورد با ۲۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی است.

 استاندار لرستان اضافه کرد:  این پروژه ها شامل انواع پروژه های عمرانی ، اقتصادی ، آب روستایی، گاز رسانی ، ایجاد پل های ارتباطی در جاده های شهری و روستایی و کارخانجات اقتصادی است که به میمنت دهه مبارکه فجر افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد .

خادمی با بیان اینکه منابع مالی طرح‌های عمرانی از طریق دولت تامین می‌شود، خاطر نشان کرد: پروژه‌های اقتصادی نیز شامل ۳۰ طرح افتتاحی به ارزش ۲۸۰ میلیارد تومان و ۷ پروژه کلنگ‌زنی با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان هستند.

او با بیان اینکه فضای خوبی برای سرمایه گذاری در استان فراهم است، گفت: در مجموع ۷۵۰ طرح با ۷۶۰ میلیارد تومان بهره‌برداری می‌شود و عملیات اجرایی ۸۹ مورد نیز با ۲۸۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

خادمی تاکید کرد: به دلیل پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی که در استان وجود دارد از سیاست‌های اصلی ما به منظور جلوگیری از هدر دادن سرمایه کشور به نتیجه رساندن این طرح‌ها است بنابراین با توجه به تعداد پروژه‌های عمرانی که امسال افتتاح می‌شود نزدیک دو برابر طرح‌های کلنگ‌زنی است.

خادمی یاداین پروژه ها شامل انواع پروژه های عمرانی ، اقتصادی ، آب روستایی، گاز رسانی ، ایجاد پل های ارتباطی در جاده های شهری و روستایی و کارخانجات اقتصادی است که به میمنت دهه مبارکه فجر افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد .

اوبا  بیان اینکه   اولویت ما با پروژه‌های نیمه تمام است و این اصل را در دو سال گذشته رعایت کرده‌ایم،یادآورشد:  برخی از پروژه های مهم را به دلیل تداخل با موضوع انتخابات پس از دهه فجر و انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور دولت مردان و مقامات محلی افتتاح یا کلنگ زنی  خواهیم کرد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندار لرستان پروژه های نیمه تمام افتتاح یا کلنگ زنی پروژه های عمرانی بهره برداری میلیارد تومان پروژه ها کلنگ زنی خواهد شد دهه فجر طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • محصولات مرتعی نیشابور، سرمایه‌ای رو به نابودی
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • تکمیل ۱۵۰۰واحد نیمه‌تمام صنایع تبدیلی اولویت وزارت جهاد کشاورزی
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴