Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه های صهیونیستی شنبه شب گزارش دادند که رییس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به دنبال رونمایی از طرح معامله قرن ترامپ برای گفت‌وگوی محرمانه با مقام های فلسطینی به رام‌الله سفر کرده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ به گزارش شبکه خبری «کان» رژیم صهیونیستی، «جینا هاسپل» رییس سیا روز پنجنشنبه گذشته به رام‌الله در کرانه باختری سفر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش هاسپل پس از ارائه شدن معامله قرن توسط ترامپ رییس جمهوری آمریکا برای انجام گفت‌وگوهای محرمانه با مقام های ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین به کرانه باختری سفر کرده است.

این گزارش می افزاید: رییس سیا با ماجد فرج رییس سرویس اطلاعات تشکیلات خودگردان درباره آینده همکاری های امنیتی فی ما بین گفت و گو کرده است.

در گزارش شبکه خبری کان آمده است که مقام های فلسطینی به رییس سیا اطمینان خاطر دادند که همکاری های امنیتی میان دو طرف به خاطر طرح صلح ترامپ متضرر نمی شود و ادامه خواهد داشت.

بنابراین گزارش هاسپل با محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان دیدار نکرده است.

پیش تر محمود عباس در نشست اتحادیه عرب گفته بود: معامله قرن در میز مذاکراتی که قرار است در آینده برگزار شود، جایگاهی ندارد. ما به مبارزه خود با شکل های مختلف ادامه می دهیم و آمریکایی ها و اسرائیلی ها خود باید مسئولیت نقض توافقات را به عهده بگیرند. من به ترامپ گفتم که من اعتقاد دارم ما می توانیم در کشوری خلع سلاح شده زندگی کنیم.

وی گفت: به آمریکایی ها و اسرائیلی ها پیام فرستادیم که دیگر هیچ گونه روابطی میان ما با اسرائیلی ها از جمله روابط امنیتی وجود ندارد.

ترامپ رییس جمهوری آمریکا روز سه‌شنبه ۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ همراه با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کاخ سفید حاضر شد و با رونمایی از طرح سازش‌کارانه خود موسوم به «معامله قرن» اعلام کرد که این طرح، شهر قدس را پایتخت یکپارچه رژیم صهیونیستی می‌داند.

شخصیت‌ های سیاسی در کشورهای مسلمان به این طرح واکنش نشان داده‌اند؛  همچنین شهرهای مختلف فلسطین از جمله غزه و کرانه باختری در واکنش به این اقدام ترامپ، شاهد تظاهرات سراسری است.

منبع:ایرنا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمود عباس آمریکا معامله قرن تشکیلات خودگردان مقام های فلسطینی رژیم صهیونیستی کرانه باختری اسرائیلی ها معامله قرن رییس سیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره

به گزارش همشهری‌آنلاین، رسانه‌های اسرائیلی از سفر محرمانه روز چهارشنبه رئیس ستاد کل ارتش هرتزی هالوی و رئیس سازمان امنیت داخلی (شاباک) رژیم صهیونیستی رونین بار به مصر با هدف بررسی چندین پرونده حسساس از جمله حمله نظامی به شهر رفح خبر دادند.

تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز بدون اشاره به جزئیات بیشتر ادعا کرد که هالوی و بار در این سفر با رئیس دستگاه اطلاعات مصر عباس کامل دیدار کردند.

اما رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که سفر هالوی و بار در راستای تدارک برای حمله زمینی قریب‌الوقوع به رفح صورت می‌گیرد.
این در حالی است که یک شب پیش از این سفر، قاهره صحت گزارش رسانه‌های آمریکایی مبنی بر مراوده با تل‌آویو درباره طرح‌های نظامی مربوط به رفح را تکذیب کرده بود.

ضیاء رشوان رئیس سازمان اطلاع رسانی مصر با صدور بیانیه‌ای در این خصوص تاکید کرد که «موضع قاطع مصر چندین بار توسط رهبری سیاسی در رد کامل این تهاجم اعلام شده است».

در حالی که قاهره بارها مخالفت کامل خود با حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح را اعلام کرده، رئیس‌جمهور مصر عبدالفتاح السیسی در روز چهارشنبه نیز در گفت‌وگوی تلفنی با نخست‌وزیر هلند مارک روته درباره «پیامدهای فاجعه‌بار» هرگونه حمله احتمالی به رفح در جنوب نوار غزه که از بیش از ۲۰۰ روز پیش شاهد جنگ ویرانگر اسرائیلی است، هشدار داد.

کد خبر 847136 منبع: فارس برچسب‌ها مصر اسرائیل خبر ویژه رژيم صهيونيستى

دیگر خبرها

  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله با حملات اشغالگران
  • جلوگیری نظامیان صهیونیست از ورود نمازگزاران به مسجد الاقصی
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • جلوگیری از ورود نمازگزاران به مسجدالاقصی/مقابله باحملات اشغالگران
  • پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در درگیری با ساکنان کرانه باختری
  • حمله‌های بامدادی اشغالگران صهیونیست به کرانه باختری
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری