Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، میرزاپور رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: صلاحیت ۲۱۵ داوطلب انتخابات مجلس در دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان بررسی و اعلام شده بود که افراد رد صلاحیت شده، اعتراض خود را در این مرحله به شورای نگهبان ارسال کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: در حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۵۵ نفر در هیات نظارت و بازرسی بر انتخابات استان تایید شده بودند که ۱۴ نفر نیز در این مرحله توسط شورای نگهبان تایید شدند که در مجموع این تعداد به ۶۹ نفر رسید.

میرزاپور افزود: در حوزه انتخابیه ابهر، خرمدره و سلطانیه نیز صلاحیت ۱۵ نفر تایید شده بود که با چهار نفر افزایش به ۱۹ نفر رسید.

او ادامه داد: شمار تایید صلاحیت شدگان در حوزه انتخابیه خدابنده ۱۴ نفر بود که ۲ نفر دیگر در این مرحله تایید شدند و این تعدا به ۱۶ نفر افزایش یافت.

میرزاپور یادآور شد: در حوزه انتخابیه ماهنشان و ایجرود، صلاحیت پنج نفر تایید شده بود که با تایید ۶ نفر دیگر در مرحله اول بررسی توسط شورای نگهبان به ۱۱ نفر رسید.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان در خصوص اعتراض داوطلبان در مرحله دوم بررسی صلاحیت‌ها در شورای نگهبان، گفت: فقط داوطلبانی که هم توسط هیات اجرایی و هم هیات نظارت استان، تایید شده بودند و صلاحیت آن‌ها در مرحله اول شورای نگهبان، رد شده می‌توانند به نتیجه اعتراض کنند.

او خاطرنشان کرد: این افراد به مدت سه روز (تا ۱۴ بهمن) مهلت دارند تا به نتایج اعلامی توسط شورای نگهبان اعتراض کنند.

میرزاپور افزود: این افراد می‌توانند دلایل و مستندات مربوط به اعتراض خود را ظرف مدت یاد شده به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان واقع در زنجان، مجتمع ادارات، جنب اداره کل تبلیغات اسلامی تحویل دهند تا از این طریق به دفتر مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان ارسال شود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان زنجان گفت: شورای نگهبان نیز در مرحله دوم از ۱۵ تا ۲۱ بهمن به مدت هفت روز نسبت به بررسی صلاحیت‌ها اقدام و اسامی نهایی داوطلبان را در روز ۲۲ بهمن به وزارت کشور اعلام می‌کند.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

استان زنجان پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.   انتهای پیام/ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی انتخابات مجلس توسط شورای نگهبان حوزه انتخابیه تایید شده نفر رسید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۲۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد، گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

به گزارش دیده‌بان ایران؛ پس از اجرای طرح «نور» و بازگشت مجدد گشت ارشاد، مناقشات حقوقی را مبنی براینکه وقتی لایحه حجاب و عفاف در مرحله رفت و آمد میان مجلس و شورای نگهبان قرار دارد، چگونه نیروی انتظامی گشت‌های ارشاد را دوباره به خیابان‎ها آورده، ایجاد کرده است.

موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در پاسخ به اینکه لایحه حجاب و عفاف در چه مرحله‌ای قرار دارد گفت: «یک سری ابهاماتی که شورای نگهبان گرفته است را برطرف کرده‌ایم. انشاالله به رای کمیسیون می‌گذاریم و به شورا می‌فرستیم.»

وی در واکنش به بازگشت مجدد گشت ارشاد عنوان کرد: «قانون دارند. بر اساس قانون می‌توانند.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه گشت ارشاد براساس کدام قانون است گفت: «قانونی که مصوب کردند ... (مکث می‌کند) فکر می‌کنم شورای عالی انقلاب فرهنگی، دقیق یادم نیست.»

این نماینده مجلس درخصوص اینکه چرا با وجود تصویب نشدن لایجه حجاب و عفاف، گشت ارشاد مجدد بازگشته است، اظهار کرد: «از خودشان بپرسید.»

غضنفرآبادی در پاسخ به اینکه آیا مخالف گشت ارشاد است، گفت: «خیر، هرچه قانون بگوید باید به آن عمل کنیم.»

دیگر خبرها

  • لایحه تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تایید شد
  • تایید لایحه دوفوریتی تمدیدمهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست
  • طحان‌نظیف: لایحه دوفوریتی تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست تائید شد
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات می‌شود؟
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • ◄ تعیین حق توقف کامیون ها وظیفه سازمان راهداری است/ محکومیت شورای عالی هماهنگی ترابری
  • این حساب‌های بانکی مشمول مالیات می‌شوند/ اعلام جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی
  • ۲۰ درصد تصادفات موتورسیکلت سواران در معابر درون شهری استان زنجان
  • حساب بانکی چه افرادی مشمول مالیات بر سوداگری می‌شود؟
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم