Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: رشته‌های المپیکی و انجمن‌هایی که در بازی‌ها آسیایی حضور دارند، می‌توانند به صورت مستقل و به عنوان به یک فدراسیون جداگانه فعالیت کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص مراسم تجلیل از برترین‌های راگبی بیان کرد: این برنامه با حضور رییس کنفدراسیون راگبی آسیا به خوبی برگزار شد و این حداقل کاری است که می‌توان برای جامعه یک رشته ورزشی انجام داد، سالی یک بار دور هم جمع شوند و از خدمات یکدیگر تقدیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسم دیرینه ورزش است و ما هم باید آن را پاس بداریم. رییس کنفدراسیون آسیا هم با حضور در این مراسم، قول‌های بسیار خوبی جهت همکاری با راگبی ایران داد.

وی افزود: انجمن راگبی چندین سال است که در یک روز مربیان، ورزشکاران و داوران را در یک روز دور هم جمع می‌کند، از برترینهای سال تقدیر و تجلیل به عمل می‌آورد. این موضوع برای آن‌ها انگیزه شود تا در سال‌های آینده بهتر کار کنند. طی چند سال اخیر در رشته راگبی رشد چشمگیری مخصوصا در بخش بانوان داشتیم و این رشته دگرگون شده است، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. 

علیپور اظهار داشت: قرار است از این انجمن راگبی ایران با امارات و کنفدراسیون آسیا همکاری‌هایی را از نظر فنی داشته باشیم و برای داوران، مربیان و ورزشکاران کلاس‌های مختلفی برگزار کنیم. همچنین قرار است میزبانی مسابقات ساحلی را که برای اولین در قاره کهن برگزار می‌شود، به کشور ما اختصاص داده شود. این رویداد در جزیره کیش برپا خواهد شد اما تاریخ قطعی آن هنوز مشخص نیست. کنفدراسیون آسیا قول‌هایی داد تا از لحاظ مالی به راگبی ایران کمک کند تا شاهد توسعه بیشتر این رشته المپیکی در کشور باشیم.

  رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی در پایان گفت: تا امروز بیش از  اعزام بین المللی در رشته‌های مختلف زیر نظر فدراسیون انجمن‌های ورزشی را انجام دادیم. فقط در سال 98 ورزشکاران ما بیش از 150 مدال کسب کردند. انجمن‌ها بسیار قوی کار می‌کنند، اولین انجمن‌هایی را در ایران تاسیس کردیم که روی پای خودشان هستند و دولت هم به آن‌ها کمک می‌کند. فعالیت‌های ما ادامه خواهد داشت تا بتوانم سال آینده نتایج بهتری به دست بیاوریم. رشته‌های المپیکی و انجمن‌هایی که در بازی‌ها آسیایی حضور دارند، می‌توانند به صورت مستقل و به عنوان به یک فدراسیون جداگانه فعالیت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: راگبی خبرگزاری برنا محمد علیپور فدراسیون انجمن های ورزشی رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کنفدراسیون آسیا راگبی ایران انجمن هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان

 معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان با اشاره به پایان مسابقات ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان  در اصفهان گفت:  سه هزار و ۲۰۰ مدال و ۵۵ جام به افراد و تیم‌های برتر اهدا شد.

 علیرضا خاکسار افزود: بیست و سومین دوره این رقابت‌ها در ۲۵ رشته بانوان و ۳۰ رشته آقایان و با حضور نزدیک به ۱۰ هزار ورزشکار و یکهزار و ۵۰۰ داور و عوامل اجرایی برگزار شد.

او با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در ۲۸ سالن ورزشی کلانشهر اصفهان گفت: مسابقات بخش جانبازان و معلولان در پنج رشته ورزشی و رقابت‌های بخش بیماران خاص در چهار رشته ورزشی در رقابت‌های امسال برگزار شد که اتفاقی بسیار قابل توجه است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی شهرداری اصفهان اظهار کرد: این جام یک المپیاد منظم و هدفمند شهری است که نقش موثری در ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی در اصفهان دارد.

خاکسار، یکی از اهداف از برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی را ایجاد نشاط در جامعه دانست و اظهار داشت: حضور خانواده‌ها برای تماشای مسابقات در رقابت‌های اخیر پرشور و قابل توجه بود.


 بیست و سومین دوره رقابت‌های ورزشی جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان از اواخر اسفند پارسال تا اوائل اردیبهشت امسال در کلانشهر اصفهان برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • پایان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان اصفهان
  • تاج: میزبانی تایلند عالی بود
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج