Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:45:01 GMT

جزییات کامل 5 برابر شدن ارزش سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۳۶۸۱

جزییات کامل 5 برابر شدن ارزش سهام عدالت

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه ارزش اسمی یک میلیون تومانی سهام عدالت به چقدر رسیده، گفت: در حال حاضر ارزش سهام عدالت که یک میلیون تومان بود تقریبا 5 برابر شد و به 5 میلیون تومان رسیده است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ علیرضا صالح در مورد اینکه در حال حاضر چند میلیون نفر سهام عدالت دارند، گفت: 49 میلیون و 150 هزار نفر مشمول سهام عدالت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 35 شرکت بورسی و 14 شرکت غیربورسی به عنوان سرمایه پذیران سهام عدالت هستند که روی هم رفته 49 شرکت سرمایه پذیر سهام عدالت هستند. 

رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد اینکه ارزش اسمی یک میلیون تومان هر ورق سهام عدالت در حال حاضر به چقدر رسیده،‌گفت: ارزش واقعی سهام عدالت تقریبا 5 برابر شده و به 5 میلیون تومان رسیده است که البته این در مورد کسانی است که سهام اسمی یک میلیون تومان را به صورت کامل در اختیار دارند.

وی گفت: عده‌ای از افراد ارزش اسمی 532 هزار تومان هر ورق سهام عدالت را دارند و ارزش واقعی سهام آنها نیز به همان نسبت حدودا 5 برابر شده است.

صالح در پاسخ به این پرسش که آیا فرصتی وجود دارد که اگر کسی بخواهد بقیه پول تا سقف یک میلیون تومان ارزش اسمی سهام عدالت را واریز کند، گفت:فرصت کامل کردن ارزش اسمی سهام وجود ندارد.

رئیس سازمان خصوصی‌سازی همچنین در برابر این پرسش که آیا امکان اضافه کردن مشمولان سهام عدالت یعنی ثبت‌نامی‌های جدید و یا افراد جدید خانواری که دارای سهام عدالت هستند وجود دارد،‌گفت:‌ در حال حاضر طبق قانون اضافه کردن مشمول جدید چه از خانوار دارای سهام عدالت و چه از خانوارهای جدید وجود ندارد و مبنای ما همان مشمولان ثبت نامی در سال‌های 84 تا 87 است و آنها که بعد از آن به دنیا آمدند و یا جا مانده‌های افراد مشمول فعلا امکان ثبت‌نام برای سهام عدالت در سامانه سهام عدالت samanese.ir را ندارند. 

وی در مورد اینکه آیا امکان ثبت‌نام جدید برای سهام عدالت در صورت مصوبه مجلس وجود دارد، گفت: اگر قانون از مجلس بیاید و سازوکار آن تعریف شود در حد محدود امکان ثبت نام از جاماندگان مشمولان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی وجود خواهد داشت اما همه اینها به شرط تصویب مجلس خواهد بود و فعلا طبق قانون امکان اضافه کردن مشمول جدید برای سهام عدالت وجود ندارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهام عدالت رئیس سازمان خصوصی سازی اسمی یک میلیون تومان سهام عدالت هستند برای سهام عدالت سهام عدالت امکان ثبت نام حال حاضر وجود ندارد ارزش اسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد

به گزارش خبرگزاری مهر، «محسن رضایی» دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حاشیه کمیسیون تخصصی این شورا با بیان اینکه انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بر پایه ارزش‌های والایی همچون برادری، ایثار، فداکاری و وحدت بنا شده است، اظهار کرد: این ارزش‌ها بودند که مردم ایران را در برابر ظلم و ستم رژیم پهلوی متحد کردند و آن‌ها را به سوی پیروزی رهنمون داشتند.

وی ادامه داد: دو گوهر گران‌بهای برادری و وحدت در قلب انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس می‌درخشیدند و این دو ارزش، ریشه در فطرت پاک انسان و تعالیم بلند اسلام دارند و رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

رضایی با یادآوری جانفشانی مردم و رزمندگان در دوران دفاع مقدس گفت: روح برادری، قوای رزمندگان ما را چند برابر و آن‌ها را به معجزاتی در میدان نبرد تبدیل می‌کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر، شاهد کم‌رنگ شدن این ارزش‌ها در جامعه بوده‌ایم. این موضوع، نه تنها به ضرر انسجام و همبستگی ملی است بلکه مانعی در برابر پیشرفت و توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

وی افزود: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف‌کردن مسیر پیشرفت ایران هستند؛ لذا ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم و با تکیه بر ارزش‌های مشترک خود، جبهه‌ای واحد و قدرتمند تشکیل دهیم.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تاکید بر اینکه جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند، افزود: همان‌طور که پیش از این بارها تاکید کردم، فقط با وحدت و همدلی می‌توانیم به آرمان‌های خود که همانا ساختن ایران قوی، مقتدر و آباد است، دست پیدا کنیم.

وی گفت: از همه فعالان سیاسی، دلسوزان انقلاب و جبهه انقلاب اسلامی می‌خواهم که با درک شرایط حساس کنونی، تمام تلاش خود را برای حفظ و تقویت وحدت و برادری در جبهه انقلاب به کار گیرند تا با گام‌های استوار در مسیر پیشرفت و توسعه کشور حرکت کنیم.

کد خبر 6092731

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • ثروت ایلان ماسک روی دور افزایش افتاد
  • تصمیم رونالدو نازاریو: خروج کامل از عرصه باشگاه‌داری
  • وحدت و برادری نیاز مهم امروز کشور است
  • تشکیل سه پرونده برای بررسی امکان ابطال مصوبه حقوق و دستمزد کارگری ۱۴۰۳ / تبدیل حکم اعدام بابک زنجانی به ۲۰ سال حبس
  • جبهه انقلاب اختلافات جزیی را کنار بگذارد