Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاست و اقتصاد ــ آیت الله علم الهدی گفت: یک بایدی که از سوی مقام رهبری اعلام شد، باید «قوی شدن» است و این باید قوی شدن،   گسترده‌تر از قدرت در عرصه سیاسی و اقتصادی است.

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی،آیت‌الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد روز گذشته 12 بهمن‌ماه در گردهمایی بزرگ دانشجویان و فعالان فضای مجازی استان با عنوان «باید قوی شویم» در دانشگاه ازاد اسلامی مشهد اظهار کرد: میدان قوی شدن ما گسترده است، چرا که ما برای بندگی خدا و بنده‌سازی انقلاب کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: روزی که امام(ره) نهضت خود را آغاز کرد، این نهضت تبدیل به انقلاب شد و در روز ۲۲ بهمن ماه به پیروزی رسید، برداشت‌های زیادی در خصوص انقلاب انجام گرفت. آمریکا فکر می‌کرد ما برای نابودی نظام شاهنشاهی انقلاب کرده‌ایم و بعد از تشکیل حکومت نمی‌توانیم کشور را اداره کنیم و آن‌ها فرصت دارند تا فرد دیگری را به جای شاه که مهره فسیلی بود در ایران مستقر کنند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: برداشت عده‌ای دیگر از مردم این بود که حکومتی تازه نفس ایجاد می‌شود و متدینین برداشتشان این بود که حکومت شیطانی نابود شده و نظام الهی -اسلامی بر این مملکت حاکم می‌شود، اما اصل برداشت را امام (ره) داشتند.

علم‌الهدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی معجزه پیامبر گونه بود، افزود: آنچه که باید به عنوان دستاورد ۴۰ ساله انقلاب بگوییم این است که دین خدا در زندگی انسان‌ها به وسیله یک دکترین سیاسی حفظ شد و خودش را در زندگی بشر ثابت کرد.

امام عصر(عج) پشت همه جریان های انقلابی و تدابیر رهبری است

عضو مجلس خبرگان رهبری ابراز کرد: یک بایدی که از سوی مقام رهبری اعلام شد، باید «قوی شدن» است و این باید قوی شدن، گسترده‌تر از قدرت در عرصه سیاسی و اقتصادی است. برای قوی شدن یک اصل را باید بپذیریم و آن هم این است که پشت همه جریان‌های انقلابی و تدبیر‌های امام و رهبری و شجاعت ایثارگران و رزمندگان و بویژه مقاومت ملت ما یک سرانگشت است و آن هم سرانگشت امام زمان (عج) است.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مسیر راه را در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کردند، اما خداوند جریان را به صورتی تنظیم کرد که شهادت سردار سلیمانی تابلویی برای دیدن بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

علم‌الهدی اظهار کرد: قوی شدن ما باید همانند قوی شدن حاج قاسم سلیمانی باشد. ایشان مدیر مقاومت بود و علاوه بر فرماندهی نظامی مقاومت را به خوبی مدیریت می‌کرد.

وی خطاب به فعالان فضای مجازی تاکید کرد: فضای مجازی، فضای جنگی است که حاج قاسم انجام داد. شما در فضای مجازی به عنوان یک فرد انقلابی و رزمنده برای قوی شدن باید حمله کنید نه اینکه فقط دفاع کنید. باید هجمه به رسانه دشمن آنقدر صورت بگیرد که رسانه بیگانه در مقابل هجمه شما فقط دفاع کند و فرصتی برای جنگ نداشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان رضوی سیاست و اقتصاد علم الهدی نماینده ولی فقیه باید قوی شویم فعالان فضای مجازی قرآن فضای مجازی علم الهدی باید قوی قوی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۳۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی زاهد دوست چهارشنبه شب در مراسم بزرگداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، گفتمان و یک جریان بود که برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه تمام عیار است.

امام جمعه شهرستان دشتی افزود: امامین انقلاب، یکی از اصلی ترین ویژگی‌های شخصیتی شهید مطهری را «بصیرت» دانسته‌اند.

وی گفت: مؤلفه‌های بصیرت در شخصیت علمی و معنوی شهید مطهری را می‌توان اسلام‌شناسی، و التزام به آموزه‌های اسلامی، تکلیف‌مداری و تکلیف‌شناسی، زمان‌شناسی، اولویت‌شناسی، شبهه‌شناسی، و روحیه انقلابی و داشتن چهارگانه علم، مهارت، ابتکار و شجاعت لازم در مواجهه با مسائل و پدیده‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی دانست.

امام جمعه دشتی بیان کرد: هدف اصلی از نامگذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی معلمان، مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی است که در زمینه تعلیم و تربیت فعالیت می‌کنند. معلمان و مربیان عقیدتی نقش هدایتگری و انسان سازی دارند.

حجت الاسلام زاهد دوست یادآور شد: مجموعه عقیدتی سیاسی سپاه در جهت تربیت نیروهای انقلابی وفادار به ارزش‌های انقلاب و ایجاد انگیزه بین این نیروها موفق عمل می‌کنند.

وی گفت: پاسخ غرورآفرین سپاه و عملیات وعده صادق کشور را تا سال‌ها از گزند و طمع دشمنان بیمه کرد.

کد خبر 6094702

دیگر خبرها

  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • ارزش‌های دین اسلام و انقلاب را باید تبلیغ و تبیین کنیم
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • وزارت دفاع آلمان دستور بازسازی گسترده ارتش را صادر کرد
  • گفتمان انقلاب و ولایت در سراسر جهان تاثیرات گسترده داشته است
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است