Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی خاتمی شامگاه شنبه در مسجد جامع شناط ابهر با تبریک سالروز به بار نشستن رشادت های ملت شریف ایران و شکست تفکر طاغوتی افزود: تهدید و رجز آمریکا از همین امروز آغاز نشده و از زمان پیروزی انقلاب این تهدیدات وجود داشته است.
وی یادآورشد: ممکن است کسی بگوید آمریکا به مفت خوری در این کشور عادت کرده بود در حالی‌که آمریکا اگر ایران نبود از گرسنگی نمی‌مرد و ترس بزرگ آن از سرپا ماندن انقلاب بود که با ماندن و موفقیت این انقلاب کدخدایی خود را در تمام دنیا از دست رفته می‌دید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه زنجان تاکید کرد: آمریکا می‌دانست که در پی پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کشورهای اسلامی منطقه مانند عراق، سوریه، لبنان، یمن و مصر از انقلاب اسلامی ایران الهام می‌گیرند.
وی خاطرنشان کرد: پس از شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی برخی ها می‌نوشتند که ما در سوریه چه می‌کردیم که این افراد نمی‌دانستند داعش برای نابودی ایران و ایرانیان ایجاد شده بود.
حجت‌الاسلام خاتمی تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند که اگر داعش در سوریه و در نطفه خفه نشود و با جبهه النصره در عراق مبارزه نکنیم باید با این شجره خبیثه ملعونه در خیابان های ایران می‌جنگیدیم؛ ما در خاکریز اول از خودمان دفاع می‌کردیم.
وی ابراز کرد: آمریکا و ایرانی که فاصله بین آنها ۱۱ هزار کیلومتر مربع است، آمریکا و ناوهای جنگی آن در این منطقه چه می‌کنند این ۶۲ پایگاه در اطراف کشور ما برای چیست کسانی‌که می پرسند ما در سوریه چه می‌کردیم دانسته و یا نادانسته به این مهم توجه نمی کنند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان تصریح کرد: اگر آمریکا می‌دانست که باحمله به ایران به نتیجه می‌رسید لحظه ای تعلل نمی‌کرد چراکه تاکنون از هیچ ضربه‌ای علیه کشورمان دریغ نکرده اند.
وی بیان کرد: شهید سلیمانی مستجاب‌الدعوه بود و شهید می شد ولی به خواست خدا در ناجوانمردانه ترین شکل ممکن به دست شقی‌ترین افراد زمین مخفیانه، شبانگاه و با پهباد به شهادت رسید تا محبوبیت عجیب ایشان در جهان را همگان به نظاره بنشینند که آن تشییع جنازه شگفت انگیز اولین سیلی به آمریکا شد.
امام جمعه زنجان با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریکا افزود: در حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد ۱۳ موشک دقیق به محل مورد نظر اثابت کرد که پس از جنگ جهانی اول هیچ قدرتی در جهان نتوانسته بود به سمت آمریکا گلوله بزند با این حال در این مرحله قصد ایران تلفات انسانی سنگین برای پایگاه نظامی عین‌الاسد نبود.

برچسب‌ها ابهر امام جمعه زنجان زنجان دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ابهر امام جمعه زنجان زنجان دهه فجر ابهر امام جمعه زنجان زنجان دهه فجر امام جمعه زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی خاتمی ظهر شنبه در دیدار با جمعی از کارکنان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در محل سپاه استان، گفت: عنایت خداوند متعال و فکر و اندیشه بلند امام راحل سبب تشکیل و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.

وی اظهار کرد: تشکیل نهاد نمایندگی در سپاه خردمندانه و هوشیارانه بو د و فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، ساخت یک سپاه معنوی با روحیه جهادی و انقلابی است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان، گفت: سپاه مولود انقلاب و بسیج مولود سپاه است و این نهاد به دلیل عملکرد فکری و بصیرتی، نزدیک‌ترین نهادها به نظرات مقام معظم رهبری است.

خاتمی، به اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان، موجب عزت و سربلندی می‌شود اما عقب نشینی در برابر آنان مایه ننگ و ذلت است.

وی افزود: سپاه یک نهاد انقلابی همه جانبه برای حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب است و پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی مقدس است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان، با بیان اینکه امروز بالاترین سطح اقتدار و عزت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد هستیم، تصریح کرد: سپاه در دوران دفاع مقدس و پس از آن خوش درخشیده و تمامی این فعالیت‌ها و خدمات رسانی می‌بایست برای نسل جوان تشریح و تبیین شود.

کد خبر 6089860

دیگر خبرها

  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • مدیریت انقلاب اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را در جهان منزوی کرد
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه همواره در صحنه حضور دارد
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران راه انداخته است