Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@21:37:04 GMT

تلاش فدراسیون برای همگانی کردن بسکتبال سه نفره

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۳۵۵

ایسنا/ایلام رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: همگانی کردن بسکتبال سه نفره جزو استراتژی های این فدراسیون است چرا که هم هزینه کمی دارد هم اعزام تیم راحت است و در مدت ۲ روز نیز برگزار می شود.

«رامین طباطبایی» در مجمع انتخابات هیات بسکتبال استان ایلام اظهار کرد : ارکان بسکتبال شامل روسای هیات ها، باشگاه ها، مربیان و داوران باید همسو با برنامه های هیات پیش روند تا بتوانند سهم خود را از بسکتبال کشور به دست آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: هدف گذاری راحت است اما اینکه چه مسیری برای رسیدن به هدف انتخاب شود مهم است چرا که مسیر مورد انتخاب باید واقع گرایانه با توجه به وضعیت جغرافیایی، نیروی انسانی، ارتباط با دستگاه ها و منابع موجود مسیری که به هدف نزدیکتر است انتخاب شود.

طباطبایی  با بیان اینکه بسکتبال ایلام طی این مدت رشد زیادی نداشته است، گفت: تا این ورزش دیده نشود خانواده ها به آن رغبت پیدا نمی کنند و برای شناخته شدن بسکتبال در کشور باید مسابقات بیشتر شود، حامیان مالی به سمت این رشته ورزشی سوق پیدا کنند و رسانه ملی نیز باید به پخش مسابقات بسکتبال توجه بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه وضعیت فیزیکی غرب کشور به رونق بسکتبال کمک می کند اما نیروی انسانی ماهر و متخصص در این رشته وجود ندارد و باید از پایه استعدادیابی و آموزش را شروع کرد، گفت : مدرسه محوری به تنهایی در بحث قهرمانی به بسکتبال کمک نمی‌کند بلکه باید باشگاه‌های استان تقویت شوند، تا بسکتبال استانی نشود کسی سراغ این ورزش نخواهد آمد.

رئیس هیات بسکتبال ادامه داد: همگانی کردن بسکتبال سه نفره جزء استراتژی‌های این فدراسیون است چرا که هم هزینه کمی دارد هم اعزام تیم راحت است و در مدت ۲ روز نیز برگزار می شود.

طباطبایی تصریح کرد: تعداد خانم ها برای مسابقات سه نفره بیشتر از آقایان بوده و  اجرای این طرح مورد تاکید فدراسیون برای توسعه در سطح شهرهای کشور است و انتظار داریم مسوولان در ترویج آن کمک کنند چون این طرح در رشد و اعتلای ورزش بسکتبال و نیز همگانی شدن این ورزش کمک شایانی می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی بسكتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

جلسه کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی آقایان ایران برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، جلسه کمیته فنی جهت معرفی گزینه‌های احتمالی برای سرمربیگری تیم ملی ایران با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون، محسن معزی‌فر دبیر کل، عنایت‌الله آتشی، علی توفیق، محسن شاه‌علی، فرزاد کوهیان (به صورت آنلاین) و سعید تابش‌نیا برگزار شد و 5 ساعت به طول انجامید.

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت

سعید تابش‌نیا سخنگو کمیته فنی درباره این جلسه گفت: در این جلسه 4 گزینه ایرانی و 5 گزینه خارجی معرفی و مورد بررسی قرار گرفتند و در نهایت دو مربی خارجی و دو مربی ایرانی جهت مذاکره انتخاب شدند. 

مارکو راموندینیو 43 ساله از ایتالیا و رادووان تریفونوویچ 54 ساله از اسلوانی دو گزینه خارجی هستند. اسامی دو مربی ایرانی به دلیل حساسیت لیگ برتر بسکتبال ایران پس از پایان این مسابقات اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • رادین مشهد قهرمان تورنمنت بسکتبال سه نفره مردان شد
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد