Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-04@23:46:56 GMT

گفتمان انقلاب در مساجد ملایر برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۴۸۰۱

گفتمان انقلاب در مساجد ملایر برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری برنامه‌های مختلف قرآنی همزمان با دهه مبارک فجر در ملایر خبر داد و گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد و گفتمان انقلاب از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در دهه فجر است.

حجت‌الاسلام حسین گروسی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با دهه مبارکه فجر بیش از یکصد برنامه مختلف همزمان با ایام دهه فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می‌شود که رویکرد بیشتر برنامه‌ها قرآنی و با موضوعات انقلابی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از برگزاری 2 جشن محوری در شب 12 بهمن و 22 بهمن در دو مسجد ملایر خبر داد و افزود: دیدار مسئولان هیئات مذهبی و روحانیون با امام جمعه، سرکشی از خانواده محترم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا توسط روحانیون و مسئولین هیئات مذهبی، برگزاری 60 گفتمان دینی در مدارس، برگزاری جشن انقلاب در کلیه مساجد و حسینیه‌ها و هیئات مذهبی و گردهمایی هیئات مذهبی بانوان از جمله برنامه‌های این اداره در دهه فجر است.
حجت الاسلام گروسی سخنرانی شبکه تبلیغ در ایام الله دهه فجر، توزیع پوسترهای دهه فجر بین مساجد و هیئات مذهبی، حضور گسترده روحانیون و هیئات مذهبی و بانوان مبلغه در مراسم راهپیمایی 22 بهمن، ارسال پیامک اطلاع‌رسانی برنامه و جشن‌های دهه فجر به هیئات مذهبی، نصب بنر و پلاکارد دهه فجر از سوی هیئات مذهبی در ایام الله دهه فجر و برگزاری گفتمان انقلاب در برخی مساجد را از دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در دهه فجر برشمرد.
وی از اعزام 140 مبلغ و مبلغه به مناسبت ایام الله دهه فجر به مناطق مختلف شهر و روستا خبر داد و گفت: برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی در مساجد، برگزاری جشن انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب در کلیه موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستا و سرکشی از خانواده شهدای قرآنی از دیگر برنامه‌ها در دهه فجر است.
گروسی تصریح کرد: شرکت کلیه مربیان، اساتید، قاریان، حافظان و فعالان قرآنی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن و برگزاری محفل انس با قرآن کریم در مساجد شهر و روستا از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.
وی هم‌چنین از برگزاری بزرگترین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با موضوع تولیدات کودک و نوجوان در دهه فجر خبر داد و تصریح کرد: دیدار با امام جمعه محترم و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، برگزاری طرح زیباخوانی و صحت قرائت نماز در مساجد از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.
مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مسابقه قرآن صاعد 3 بر اساس دعای صحیفه سجادیه و نهج البلاغه در روز 18 بهمن ماه در ملایر خبر داد و افزود: شرکت فعالان قرآنی در مراسم غبارروبی گلزار شهداء، برگزاری همایش مدیران موسسات و مراکز قرآن، خانه‌های قرآن شهری و روستایی، قرائت جمعی سوره مبارک فجر در شب 22 بهمن از سوی فعالان قرآنی از دیگر برنامه‌ها در این ایام است .
وی همچنین به اعزام قاریان برجسته و مطرح شهر به مراسمات و برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری 3 گفتمان دینی برای شهرستان ملایر، جوکار و سامن در روز دوشنبه 14 بهمن با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دهنوی یک دوره آموزشی برای مربیان پرورشی، دینی و مشاورین با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین دهنوی، برگزاری مراسمات گرامیداشت دهه فجر پایگاه‌های طرح سلامت اجتماعی و برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در پایگاه‌های طرح سلامت اجتماعی از دیگر برنامه‌های دهه مبارکه فجر توسط اداره تبلیغات اسلامی ملایر و با همکاری سایر نهادها خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان دهه فجر ملایر اداره تبلیغات اسلامی ملایر دستاوردهای انقلاب اسلامی دیگر برنامه ها ایام الله دهه فجر ملایر خبر دهه فجر گفتمان انقلاب هیئات مذهبی هیئات مذهبی فعالان قرآنی حجت الاسلام دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مراسم گرامیداشت روز جهانی کارگر با حضور ۱۰۰ کارگر نمونه در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهر برگزار شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهر ضمن تبریک روز جهانی کارگر گفت: پارسال در حوزه تعاون ۳۰۰ کارگر بومی، پیمانکار و شرکت‌های مستقر در این شهرستان معرفی و بیش از ۱۰ شرکت تعاونی در نقاط مختلف ایجاد و راه اندازی شد.
حسن قائدی افزود: همچنین در حوزه مشاغل خانگی مبلغ سه میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال به کارآفرینان بومی این شهرستان پرداخت کردیم.
فرماندار شهرستان مهر همچنین بیان کرد: با پیگیری‌های موسوی نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی، به زودی ایستگاه فشار افزایی گاز حوزه گازی وراوی با زمینه اشتغال بیش از ۳۰۰ جوان در این شهرستان‌ها به بهره برداری می‌رسد.
حمزه محمدی گفت: شهرستان مهر به دلیل وجود صنایع نفت و گاز نرخ بیکاری کمتر از هفت درصد است که در میان شهرستان‌های فارس از جایگاه خوبی برخوردار است.
در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس و هدایایی از ۱۰۰ کارگر نمونه پالایشگاه ها، شرکت‌ها، و ۶ شهرداری شهرستان مهر تجلیل شد.
شهرستان مهر در جنوب فارس و در فاصله ۳۲۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ملایر، آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در گیلان
  • گفتمان انقلاب اسلامی روز به روز در حال گسترش است
  • گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا فراگیر شده است
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم