Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-27@16:20:14 GMT

جنگنده‌های اسرائیلی شمال نوار غزه را بمباران کردند

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۵۰۵۶

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنگنده‌های اسرائیلی دو مرتبه یکی از پایگاه‌های مقاومت در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند. این حمله تنها خسارت مالی داشته و تلفات جانی نداشته است.

جنگنده‌های اسرائیلی سومین موشک را هم به سمت زمینی خالی در همین منطقه شلیک کردند.

در همین حال، مقاومت فلسطین هم اقدام به مقابله با جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی کرد و به سمت آن‌ها آتش گشود که در نهایت این جنگنده‌ها مجبور به ترک آسمان این منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنش در نوار مرزی باریکه غزه بین مقاومت و رژیم صهیونیستی پس از رونمایی ترامپ از معامله قرن تشدید شده و برای پنجمین روز متوالی است که جنگنده‌های اسرائیلی نوار غزه را مورد حمله قرار می‌دهند و در مقابل مقامت نیز هر بار در پاسخ به این حملات، اراضی اشغالی را آماج حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار داده است که طی آن چند صهیونیست هم زخمی شدند.

مقاومت فلسطین شب گذشته نیز در جریان حضور «بنی گانتز» رهبر ائتلاف آبی سفید در یکی از شهرک‌های صهیونیستی مجاور باریکه غزه که برای کارزار انتخاباتی به آنجا رفته بود، یک موشک به این منطقه شلیک کرد که به دنبال آن گانتز بلافاصله به پناهگاه گریخت.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نوار غزه جنگنده های اسرائیلی جنگنده های اسرائیلی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، یکی از اعضای ارشد مقاومت فلسطین گفت که رژیم صهیونیستیی مجبور شد در پیشنهاد اخیر خود درباره آتش بس در نوار غزه که چندی پیش به میانجیگران ارائه کرده بود، تغییراتی ایجاد کند.

این مقام ارشد مقاومت در گفتگو با المیادین افزود که تغییرات پس از آن رخ داد که اشغالگران به این باور رسیدند که حماس و مقاومت درباره پیشنهاد اخیر خود، مطلق و قاطع است.

وی تصریح کرد که اسرائیلی‌ها در حال حاضر در تماس دائمی با برادران مصری ما هستند تا به فرمولی برسند که حماس و مقاومت بتوانند آن را بپذیرند.

عضو ارشد مقاومت فلسطین تصریح کرد که حماس به طرف مصری اطلاع داده است که هیچ پیشنهاد یا فرمولی را که شامل آتش بس و خروج نظامیان اشغالگر از نوار غزه نباشد، نمی پذیرد.

در خبری دیگر، سرلشکر ذخیره و رئیس سابق شعبه عملیات ارتش رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای حمله زمینی گسترده به رفح هشدار داد و تاکید کرد که چنین عملیاتی «بسیار خطرناک» است.

«اسرائیل زیو» اذعان کرد که حماس در حال تدارک یک کمین راهبردی برای ارتش اسرائیل در صورت حمله زمینی گسترده به رفح است که برای اسرائیل فاجعه‌بار خواهد بود.

وی افزود: با توجه به این واقعیت که رفح علاوه بر حساسیت مصر و آمریکا نسبت به آن، مکان بسیار دشوار و شلوغی برای جنگیدن است، هر گونه عملیات زمینی گسترده در رفح دارای ریسک بالا و خطرناک‌تر از هر عملیاتی خواهد بود که ارتش تا کنون در نوار غزه انجام داده است.

اظهارات این مقام صهیونیست در حالی است که گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرده‌اند که برای هرگونه سناریویی در صورت تجاوز مستمر رژیم اشغالگر به نوار غزه از جمله تهاجم زمینی به رفح آماده هستند.

کد خبر 6089069

دیگر خبرها

  • آژیر خطر در کریات شمونا از بیم حمله پهپادی به صدا درآمد
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • حمله‌های جنگنده‌های صهیونیست، غزه را به لرزه درآورد
  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • حماس: هیچ پیشنهادی جز آتش‌بس در غزه را نمی پذیریم
  • تغییر در پیشنهاد آتش‌بس رژیم صهیونیستی پس از موضع قاطع مقاومت
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • السنوار، کابوس صهیونیست‌ها
  • فیلم| افسر اسرائیلی هدف تک‌تیرانداز مقاومت فلسطین