Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@14:37:36 GMT

استقبال متفاوت یک مدیر از ایام الله دهه فجر+تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۵۱۳۲

استقبال متفاوت یک مدیر از ایام الله دهه فجر+تصاویر

یکی از نکات مهم و قابل توجه به ویژه در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی برای جامعه است؛ جامعه وقتی امید را بیشتر احساس می کند که وضعیت مدیرانش امیدوارکننده باشد؛ مدیرانی که از جنس خود مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نقاط مختلف استان همزمان با سراسر کشور با برگزاری برنامه ها و آیین های مختلف آغاز شد؛ تدارک صدها برنامه با محوریت شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از نکات قابل ذکر در این زمینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از نکات مهم و قابل توجه به ویژه در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛ بیان دستاوردهای انقلاب و امیدآفرینی برای جامعه است؛ جامعه وقتی امید را بیشتر احساس می کند که وضعیت مدیرانش امیدوارکننده باشد؛ مدیرانی که از جنس خود مردم باشند و خویشتن را با مردم بیگانه نپندارند.

 

یحیی صادقی، مدیر کل کمیته امداد استان به دور از هر گونه هیاهوی رسانه ای و تنها در قامت یک خدمتگزار در نظام جمهوری اسلامی در استانه دهه فجر راهی محروم ترین منطقه جنوب کرمان-مارز- در ۱۲۰ کیلوکتری جنوب قلعه گنج می شود؛ منطقه ای که پس از عبور از جاده های کوهستانی و رودخانه پرخروش فصلی که از ۲۰ روز گذشته مسیر آن مسدود شده و فقط فرماندهی ناجا و قرارگاه جنوب شرق سپاه با بالگرد به آنجا رفته بودند.

وی آنطور که خود گفته: مردمی مظلوم بدون برق آب، جاده و بهداشت و دورن کپر زندگی می کنند؛ با دیدن ما بسیار خوشحال شدند. 

 

صادقی در این سفر همسر و فرزندش را نیز با خود برده و ضمن دیدار و نشست صمیمی با اهالی و حضور در بین کودکان این منطقه محروم لبخند شادی را بر لبان اهالی و کودکان منطقه نشاند و هدایا و بسته‌های سبد غذایی و  بهداشتی نیز اهدا کرد.

کمیته امداد استان کرمان در دو سه سال اخیر خدمات قابل توجهی به مناطق محروم استان کرمان ارائه می کند.

 

 

 

 

 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه دهه فجر معامله قرن فهما خطبه نماز جمعه دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی مناطق محروم جنوب کرمان یحیی صادقی دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند

آیت‌الله سید محمد سعیدی در دیدار با حاجی عباسی دبیرکل حزب جامعه زینب، نخستین حزب بانوان در کشور که در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد با تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: مناسبت‌های مذهبی هر سال با اتفاقاتی همراه می‌شود که باید سیره اهل‌بیت(ع) نسبت به آن اتفاقات را دریابیم و از آن در عمل استفاده کنیم.

وی با اشاره به مبارزات مردم فلسطین و مقاومت آنان در مسیر احیاء عزت و سربلندی که از دست داده‌اند، گفت: مناسب است که در این ایام سیره امام صادق (ع) نسبت به مبارزه برای حفظ عزت و سربلندی مسلمانان را مدنظر قرار دهیم و روایات که در این زمینه فرموده‌اند را نصب العین خود قرار دهیم.

امام‌جمعه قم ادامه داد: ما ایام میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) را در پیش داریم که باید این ایام که دهه کرامت نام گرفته فرصت و ظرفیتی باشد برای معرفت بیشتر زیرا در دستگاه اهل‌بیت (ع) هرکسی که معرفت بیشتری داشته باشد بهتر جواب می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فرزندان موسی بن جعفر (ع) و سایر ائمه در جای‌جای ایران مثل ستاره می‌درخشند، افزود: حضور این امام‌زادگان در نقاط مختلف از روی حکمت بوده و در مورد حضرت معصومه (س) نقل شده است که امام صادق (ع) در زمانی که امام هفتم هنوز به دنیا نیامده بودند فرمودند به‌زودی دختری از نسل من در شهر قم دفن می‌شود و از حضور ایشان در قم خبر دادند.

آیت‌الله سعیدی با بیان اینکه حضور امامزادگان در کشور ما و سایر نقاط یک حضور هدفمند بوده است، گفت: این که یک دختر از اهل‌بیت(ع) چنین بارگاه و حرمی در ایران دارد یک نشانه از نشانه‌های الهی است که نیازمند تأمل و تفکر است.

وی با بیان اینکه ما باید نسبت به حزب و الزامات آن توجه قرآنی و اهل بیتی داشته باشیم تا به نتیجه برسیم، گفت: اگر این توجه نباشد سرگرم امور دنیا خواهیم شد، ولی اگر این توجه وجود داشته باشد از حزب خداوند می‌شویم که به فرموده قرآن کریم از مفلحون و رستگاران خواهیم شد.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه باید ویژگی‌های حزب‌الله را از قرآن و روایات استخراج کنیم و خود را با آن تطبیق دهیم، افزود: باید مواردی که در قرآن و روایات کلمه «منّا» و «لیس منّا» آمده است را موردتوجه قرار دهیم تا ببینیم که چه افرادی از حزب خدا و اهل‌بیت به شمار آمده‌اند و چه افرادی خارج از این حزب محسوب شدند.

وی توجه به توان و ظرفیت‌های شخصی و شخصیتی خود را مهم دانست و ادامه داد: نشان‌دادن استعدادها و ظرفیت‌های افراد از کارهای بزرگ است و رسالت پیامبران همین بوده و آمدند بگویند که شما انسان‌ها چه ظرفیت‌هایی دارید.

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • استثنایی‌ترین تصمیم نظام با حمله به اسرائیل به روایت فرمانده کل سپاه /این عملیات قابل تکرار است /رسما اعلام کردیم که می زنیم و همه می دانستند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند