Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@01:03:51 GMT

اعدام برای مرد همسرکش

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۵۶۰۳

اعدام برای مرد همسرکش

مرد خشمگین که همسرش را در جریان یک اختلاف خانوادگی به‌قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به‌گزارش گروه اجتماعی خبرگزرای برنا؛ حدود یک سال قبل خبر قتل زن جوانی در خانه‌اش واقع در شریف آباد به پلیس اعلام شد. خانواده این زن که جسد دخترشان را در خانه پیدا کرده و به پلیس خبر داده بودند مدعی شدند شوهر مقتول نیز ناپدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که فرضیه ارتکاب قتل از سوی شوهر مقتول وجود داشت در ادامه تحقیقات خواهر ناتنی این مرد به مأموران گفت: برادرم امروز به خانه من آمد و بچه‌هایش را به من سپرد حالش خوب نبود و گفت من چند روزی از بچه‌هایش مراقبت کنم و هیچ توضیح دیگری نداد.

بدین ترتیب کارآگاهان ردیابی‌ها برای دستگیری این مرد را آغاز کرده و چند روز بعد وی را که در خانه یکی از بستگانش مخفی شده بود دستگیر کردند.

وی در بازجویی‌های اولیه به قتل همسرش اعتراف کرد. سرانجام صبح دیروز متهم در شعبه دوم دادگاه کیفری محاکمه شد. در آغاز جلسه پدر و مادر مقتول برای دامادشان درخواست قصاص کردند. سپس متهم پای میز محاکمه ایستاد و گفت: روز حادثه حدود ساعت 3 بعدازظهر به خانه رفتم که ناگهان مرد غریبه‌ای را دیدم که از خانه ما بیرون آمد. وقتی وارد خانه شدم همسرم با لباسی نامناسب نشسته بود گفتم یک مرد غریبه از خانه ما بیرون رفت اینجا چه کار داشت؟ اما او منکر شد و گفت اشتباه می‌کنی. بعد هم از من پول گرفت و گفت دندانم درد می‌کند می‌خواهم به دکتر بروم.

ساعتی بعد وقتی برگشت دوباره با او دعوایم شد که این بار با عصبانیت گفت اگر اذیتم کنی به همان مرد زنگ می‌زنم تا بیاید مرا از دست تو نجات دهد. گفتم این مرد کیست؟ گفت من با او ارتباط دارم. وقتی این حرف را شنیدم از شدت عصبانیت با چاقو به جانش افتادم و چند ضربه به او زدم بعد هم سرش را بریدم.

مرد جوان که بشدت از قتل همسرش پشیمان بود به قضات گفت: الآن که به آن روز فکر می‌کنم به این نتیجه رسیدم که نباید در عصبانیت تصمیم می‌گرفتم شاید اگر کمی بر احساسم غلبه می‌کردم همسرم را طلاق می‌دادم ولی کشتن او کار اشتباهی بود.

بدین ترتیب قضات پس از شنیدن جزئیات این ماجرا با توجه به درخواست قصاص اولیای دم برای صدور حکم وارد شور شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل اعدام مرد همسرکش همسر کشی مرد خشمگین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش

بازدید 10 امیرعلی نبویان در بخشی از گفت‌وگویش با ستاره بازی با بغض از عشقش به همسرش بهار سخن گفت و اشک راه کلامش را بست. این بخش را مصاحبه این مجری تلویزیون را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • راز دلیل قتل زن 80 ساله ثروتمند توسط پرستار شخصی‌اش!
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • اشک‌های شیرین امیرعلی نبویان برای همسرش
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • جزئیات تازه از جنایت در برج ۲۰ طبقه کوهک در غرب تهران / قتل مرد ثروتمند با ۳۷ ضربه چاقو
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟