Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهراب تمیمی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عمده این افراد ددجویان کمیته امداد و بهزیستی و شماری نیز دانش‌آموز  هستندکه از دستگاه‌های مربوطه باتوجه به برگزاری نشست و تفاهم بعمل آمده انتظار داریم آنان را برای فرآیند درخواست کارت هوشمند ملی اطلاع دهند.

وی افزود: باتوجه به اینکه متولدین سال ۱۳۸۳ مشمول این طرح می‌شوند  به مجموع جمعیت واجد شرایط شهرستان که ۷۳ هزار و ۹۷۱  است افزوده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از آغاز اجرای طرح صدور کارت هوشمند ملی تا آپایان آذر ماه امسال  ازمجموع  ۷۳ هزار و ۹۷۱  جمعیت واجدشرایط ۶۸ هزار و ۵۴۲ نفر به میزان  ۹۳ درصد فرآیند درخواست کارت را انجام و ثبت نام کردند.

تمیمی افزود: ۶۰ هزار و ۲۴۲ کارت هوشمند ملی تا پایان آذرماه امسال صادر و به افراد تحویل شده‌است.

وی گفت: باتوجه به کاربردی بودن کارت ملی هوشمند و از درجه اعتبار ساقط شدن کارت قبلی از آن تعداد افرادی که تاکنون ثبت نام نکرده‌اند ، هرچه زودتر اقدام کنند.

رئیس اداره ثبت احوال گناوه  گفت: افرادی که تاکنون در شهر گناوه ثبت نام نکرده‌اند به دفتر پیشخوان موسوی و در بندرریگ به اداره پست مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: ساکنان در روستاهای شهرستان نیز که تاکنون اقدام به ثبت نام نکرده‌اند، دهیاران آنها در صورت وجود شمار کافی درخواست‌ها این موضوع را به اداره ثبت احوال اعلام کنند تا ایستگاه سیار اعزام شود.

تمیمی گفت: از  ادارات و نهادهای شهرستان انتظار داریم  درصورت مراجعه افراد برای ارایه خدمات، آنان را توجیه کنند تنها با دارابودن کارت هوشمند ملی و یا  رسیدی که از اداره ثبت احوال دریافت کرده‌اند، امکان‌پذیر است.

شهرستان گناوه با جمعیت ۱۰۳ هزار نفر در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب‌ها بندرگناوه كارت هوشمند ملی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرگناوه كارت هوشمند ملی بندرگناوه كارت هوشمند ملی ثبت نام نکرده اند اداره ثبت احوال کارت هوشمند ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند

تین نیوز

سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای مدرک مورد نیاز را برای دریافت کارت هوشمند رانندگی ناوگان عمومی اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، بر اساس بخشنامه تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای که به امضای داریوش امانی رئیس این سازمان رسیده، مدرک مورد نیاز برای دریافت کارت هوشمند رانندگی، به مدت یک سال از تاریخ ابلاغ این بخشنامه و برای آخرین بار،  سوم راهنمایی، سیکل، پایان دوره متوسطه اول و یا معادل آن اعلام شد.

برای اطلاع از جزییات بیشتر بخشنامه زیر را بخوانید.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد
  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • ◄ کارت هوشمند رانندگان کامیون ؛ بخشنامه جدید و خوشحال کننده برای رانندگان
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • ۲۰ شرکت حمل و نقل کالا در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • تجهیز ۱۰۰ درصدی چاه‌های کشاورزی به کنتور هوشمند
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند
  • تنها ۸ درصد از فعالان اقتصادی گلستان شناسه «یکتا» دریافت کردند
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند