Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  امینیان فرماندار هشترود از بهره برداری ۶۲ پروژه عمرانی طی دهه فجر در هشترود خبر داد.

 امینیان گفت: در دهه فجر امسال ۶۲ پروژه عمرانی به ارزش ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان هشترود مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

امینیان گفت: دهه فجر مهم‌ترین حادثه‌ی تاریخی در کشورمان است که ۴۱ سال پیش بمنظور رهایی از وابستگی و رسیدن به استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به دست امام خمینی (ره) که انسانی وارسته، آگاه و فرزانه و سیاستمداری شجاع و اخلاق مدار و بزرگمردی از سلاله پیامبران الهی بود و با عنایت خداوند و همراهی مردم اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: انقلاب اسلامی مظهر و تجلی نور در ظلمت و طلیعه رهایی انسان از خودکامگی و استبداد بود که در قالب حکومتی بر مبنای ارزش‌های اسلامی و الهی برای رسیدن به یک زندگی دینمدارانه، عادلانه و آزادانه برای انسان‌ها پی ریزی شد و ما امروز باید پاسدار ارزش‌ها و آرمان‌هایی (استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی) باشیم که این انقلاب بخاطر آن‌ها شکل گرفت و پس از گذشت ۴۱ سال همچنان مردم ما بر این آرمان‌ها تاکید دارند.

او با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی مسالمت آمیز، عاری از خشونت و اخلاقی بود که در آن شاهد پیروزی خون بر شمشیر بودیم افزود: این نظام دو ارزش و آرمان مردم سالاری و دین سالاری را در کنار هم حفظ نموده است و تبلور شریعت و تجلی حکومت خداوند در ظرفیت یک ملت بزرگ بوده است اوبا اشاره به اصل ۵۶ قانون اساسی که می‌گوید حاکمیت مطلق جهان از آن خداست و او انسان را بر سرنوشت خویش حاکم ساخته است.

فرماندار هشترود گفت: این مسئله اصل اساسی و پایه انقلاب اسلامی می‌باشد و تجلی آن در کلام امام راحل که فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر نمایان است و در عمل نیز همچنان که رئیس جمهور محترم در سخنرانی اخیر خود در جمع استانداران و فرماندار بیان داشتند در برگزاری رفراندوم ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ که مردم مهر تأییدی بر کلام امام (ره) زدند نمایان است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی ۶۲ پروژه عمرانی جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، جلال علمدار در بازدید از طرح بزرگ آبرسانی شهر میبد در جلسه‌ای با حضور پیمانکار موانع و مشکلات طرح را بررسی و بر تسریع در روند اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: با پیگیری‌های انجام شده مقرر شده قبل از شروع فصل گرم سال و پیک مصرف آب این طرح را به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح بیش از ۲۰۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر میبد اضافه می‌شود، افزود: این موضوع سبب بهبود کمی و کیفی آب شرب و عدالت در توزیع آب در شهر میبد و همچنین شهر بفروئیه و روستا‌های بخش مرکزی میبد خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفای استان یزد ادامه داد: با بهره برداری از طرح آبرسانی شهر میبد بیش از هشتاد هزار نفر از آب شرب پایدار و باکیفیت بهره مند می‌شوند.

علمدار تصریح کرد: این طرح شامل بیش از ۱۷ کیلومتر خط انتقال آب، تجهیز ۸ حلقه چاه، ساخت یک باب مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی و اجرای خطوط برقرسانی است.

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بزرگراه آزادگان در یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد