Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@23:00:05 GMT

تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت لرستان به ۱۷۹ نفر رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۶۰۳

تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت لرستان به ۱۷۹ نفر رسید

تعداد کاندیداهای تأیید صلاحیت استان لرستان به ۱۷۹ نفر افزایش یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان لرستان ۴۰۸ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۱۶۴ نفر تأیید صلاحیت، ۳۴ نفر انصراف، ۱۱۷نفر رد صلاحیت و برای ۹۳ نفر عدم احراز صلاحیت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله رسیدگی به اعتراضات کاندیداها، ۱۵ نفر در استان لرستان تأیید صلاحیت شده که از این تعداد هشت نفر در حوزه انتخابیه بروجرد، دو نفر در حوزه خرم‌آباد و چگنی، سه نفر در حوزه کوهدشت، یک نفر در پلدختر و یک نفر در الیگودرز از سوی شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده است.

در حال حاضر تعداد کاندیداهای استان لرستان به ۱۷۹ نفر رسیده و لیست نهایی کاندیداها ۲۲بهمن منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از ۲۴ بهمن به مدت یک هفته انجام می‌شود و در روز دوم اسفندماه انتخابات برگزار خواهد شد و استان لرستان ۹ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تعداد کاندیداهای استان لرستان تأیید صلاحیت نفر در حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاوش در فلک‌الافلاک / سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد

عطا حسن‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به پایان کاوش‌های جدید در تپه قلعه فلک‌الافلاک، گفت: این کاوش‌ها نخستین لایه‌نگاری به روش نوین، علمی و هدفمند در این قلعه است.

او اضافه کرد: با کاوش‌های جدید در لرستان سکونت انسان قبل از عصر مفرغ در تپۀ فلک‌الافلاک تأیید شد و قدمت این تپه به ۴۵۰۰ سال پیش بازمی‌گردد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری لرستان بیان کرد: عرصه‌ای به‌طول ۲۵ متر و عرض دو متر در کاوش‌های اخیر تپۀ فلک‌الافلاک مورد بررسی قرار گرفت و بقایای سکونت انسان در چندین دوره تاریخی کشف شد.

حسن‌پور اعلام کرد: پروندۀ قلعه فلک‌الافلاک و دره خرم‌آباد برای ثبت جهانی به‌عنوان سهمیه ۲۰۲۴ ایران به سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد، یونسکو، ارسال شده‌است.

او خاطرنشان کرد: کاوش هدفمند و علمی با شناخت لایه‌های دقیق باستان‌شناسی برای پیوست تاریخی و علمی پروندۀ ثبت جهانی فلک‌الافلاک بسیار حائز اهمیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • فهرست کاندیداهای مورد حمایت جامعه اسلامی مهندسین اعلام شد
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • کاوش در فلک‌الافلاک / سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • کاوش‌ در «فلک‌الافلاک»/ سکونت انسان قبل از عصر مفرغ تأیید شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • مخالفت مجلسی‌ها با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان به ۳۳۰ نفر
  • مخالفت مجلس با کلیات طرح افزایش تعداد نمایندگان
  • مخالفت نمایندگان با کلیات طرح اصلاح جداول حوزه های انتخابیه