Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@20:49:41 GMT

تداوم پرواز‌ها از چین به ایران؟!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۶۹۳۰

تداوم پرواز‌ها از چین به ایران؟!

در حالی که ۴۸ ساعت از صدور دستور توقف پرواز‌های رفت و برگشت به چین از سوی معاون اول رئیس جمهور به وزارت راه و شهرسازی می‌گذرد، امروز سه پرواز از چین به ایران وارد شد.

به گزارش مهر، پرواز شماره ۵۰۷۸ ماهان ساعت ۴:۳۰ دقیقه از پکن به تهران، پرواز شماره ۵۰۷۶ ماهان از شانگ‌های به تهران ساعت ۴:۴۶ دقیقه در فرودگاه امام خمینی (ره) فرود آمد و پرواز شماره ۵۰۸۰ ماهان نیز از مبدأ گوانگ ژو ساعت ۵:۱۹ دقیقه در فرودگاه امام خمینی به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در جمع خبرنگاران از توقف کامل پرواز‌های رفت و برگشت چین خبر داده بود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری عصر دیروز در همین زمینه به خبرنگار مهر گفته بود: پرواز‌هایی که از چین به ایران در حال حاضر انجام می‌شود و در هفته جاری ادامه خواهند داشت مانند پرواز‌های عادی نبوده و به منظور انتقال ایرانیان مستقر در شهر‌های مختلف چین در حال انجام است؛ اما بلیتی به صورت برنامه‌ای و سیستمی فروخته نخواهد شد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا تعلیق پرواز چین چین به ایران پرواز شماره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حیاتی با اشاره به جان باختن یک نفر در اثر سقوط در چاه فاضلاب در بیرجند اظهار کرد: این حادثه که در ساعت ۱۶:۳۹ دقیقه امروز، دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه واقع در خیابان خلیج فارس ۹ حاجی‌آباد رخ داده بود، به ستاد فرماندهی گزارش شد و متعاقباً به ایستگاه‌های یاسر و غفار اعلام شد.

به گفته وی دو تیم عملیاتی از این ایستگاه‌ها به محل حادثه اعزام شدند و پس از حدود ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه عملیات نفس‌گیر جسد مردی را از چاه فاضلاب منزل مسکونی بیرون آوردند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیرجند متذکر شد: این مرد که به دلایل نامعلومی در چاه سقوط کرده بود تحویل اورژانس و سپس مأموران انتظامی شد.

کد خبر 6098699

دیگر خبرها

  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند
  • ۱۵۰۰ زائر عمره‌گزار وارد کشور شدند           
  • ۱۵۰۰ عمره‌گزار ایرانی از فرودگاه جده بازگشتند
  • ده هزار نفر «شازده کوچولو» را دیدند
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد