Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از این کارکنان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: نیروهای طرحی درواقع به نیروهایی گفته می شود که برای یک قرارداد خاص استخدام می شوند و مجوز پرداخت حقوق آنها نیز برای همان پروژه است.

م. حسونی افزود: درحال حاضر بسیاری از نیروهای این شرکت به صورت طرحی برای وظایف شغلی متفاوت استخدام شده اند و پرداخت حقوق آنها با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پس از تاسیس شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان دولت مجوز پرداخت حقوق ۱۱۲ نفر از نیروهای طرحی این شرکت از محل اعتبارات دولتی را داد اما مجوزی برای پرداخت حقوق حدود ۵۲۲ نفر از نیروهای طرحی وجود ندارد.

حسونی توضیح داد: بنابر اطلاعات کسب شده هفته گذشته اعتباری به شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان اختصاص یافته اما از آنجایی که پروژه های عمرانی که ما مطابق قرارداد آن بکارگیری شده ایم، به اتمام رسیده ایم امکان پرداخت حقوق وجود ندارد.

وی ادامه داد: نیمی از حقوق مهرماه پرداخت شده و قرار بود معادل یک ماه و نیم دیگر نیز حقوق دریافت کنیم اما تاکنون خبری نشده است.

حسونی گفت: مساله دیگر تفاوت زیاد حقوق ما با نیروهای قرارداد معین است، باوجود اینکه کار انجام شده از سوی ما و نیروهای قرارداد معین یکی است اما شاهد اختلاف درآمد بسیاری هستیم.

وی افزود: در آستانه نوروز قرار داریم و نگرانی ها برای پرداخت با تاخیر حقوق کارکنان افزایش یافته است از مسئولان درخواست داریم که به دغدغه های این کارکنان توجه کنند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان نیز در این خصوص پاسخ داد: خواسته کارکنان طرحی این شرکت پرداخت حقوق معوق و روشن شدن وضعیت کاری است.

عادل حرباوی افزود: حدود ۶۳۰ نیروی طرحی در شرکت آبفار خوزستان وجود دارد که تنها برای پرداخت حقوق ۱۱۲ نفر مجوز داریم و برای پرداخت حقوق ۵۱۸ نفر دیگر مجوزی صادر نشده است، در صورت پرداخت حقوق اداره بازرسی و دیوان محاسبات به دلیل پرداخت حقوق از وجوهات دولت ایراد قانونی می گیرند.

وی بیان کرد: درحال حاضر معادل یک ماه و نیم حقوق این کارکنان آماده پرداخت است اما درحال پیگیری برای گرفتن مجوز پرداخت حقوق هستیم.

حرباوی اضافه کرد: این مساله از طریق استاندار و مدیرکل امور دارایی درحال پیگیری است و قرار شد در شورای تامین استان مطرح شود تا از طریق سازمان مدیریت و برنامه مجوز پرداخت حقوق آنها صادر شود.

وی توضیح داد: هیچ کدام از این نیروهای طرحی تعدیل نیرو نمی شوند بلکه به دنبال ارتقای شغلی آنها هستیم تا وضعیتشان مشخص شود.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 حقوق درآمد دیوان محاسبات شرکت آب و فاضلاب نوروز قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان برای پرداخت حقوق پرداخت حقوق آنها مجوز پرداخت حقوق نیروهای طرحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و ۵ دهک اول درآمدی در خوزستان
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • رفع ابهام حق بیمه مشاغل سخت و زیان‌آور و مفاصا حساب در خوزستان+فیلم
  • گورهای جمعی بیمارستان ناصر در غزه/ احتمال ربوده شدن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اسرائیل + عکس های وحشتناک
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • گورهای جمعی و ظن ربودن اعضای بدن شهدای فلسطینی توسط اشغالگران
  • کشف ۱۴۰ گور دسته‌جمعی در غزه و افشای جنایات جدید صهیونیست‌ها