Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:08:46 GMT

فردوسی‌پور در جام تاپ پا به توپ می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۷۰۷۲

فردوسی‌پور در جام تاپ پا به توپ می‌شود

مسابقات فوتسال جام‌ تاپ با پیروزی تیم قلم‌ ورزش آغاز شد و فردا (دوشنبه) در ادامه این رقابت ها تیم فوتبال ۱۲۰ با عادل فردوسی پور مقابل تیم مترو به میدان می رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین دوره مسابقات فوتسال جام تاپ از روزش شنبه همزمان با اولین روز دهه مبارک فجر با برگزاری 4 دیدار آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره ای در شش گروه چهار تیمی در سالن فدراسیون هندبال برگزار می شود. همچنین در دیدار افتتاحیه تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی (قلم‌ ورزش) با حضور افتخاری فریدون آسرایی خواننده نام آشنای کشور 4 بر 2 تیم پشتیبان فناوری پارسیان را مغلوب کرد. تیم قلم‌ ورزش به مربیگری ابوالفضل کشاورز با دو گل علی اکبر ماهوت فروش، تک گل علی فرهنگ زاد و تک گل بازیکن حریف، تیم برتر این دیدار بود.

در سایر بازی ها نیز، تیم بانک مهر در دومین بازی گروه یک 3 بر 2 هما را برد و از گروه دوم، ابتدا فرهنگ ارتباطات و ایساکو مقابل هم صف آرایی کردند که تیم ایساکو 4 بر یک فاتح میدان شد و سپس شرکت تجارت الکترونیک 3 بر 2 تیم حوزه علمیه قم را از پیش رو برداشت.

این مسابقات در حالی ادامه می یابد که دو تیم خبرنگاران و عکاسان ورزشی(قلم ورزش) و فوتبال ۱۲۰ به عنوان مهمان در این رقابتها حضور خواهند داشت و تیم فوتبال ۱۲۰ با عادل فردوسی پور فردا (دوشنبه) مقابل تیم مترو به میدان می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عادل فردوسی پور فردوسی پور فوتبال ۱۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با حضور در منزل غلامحسین پیروانی از این پیشکسوت فوتبال عیادت کرد.

به گزارش ایسنا، محمد مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس با حضور در منزل غلاحسین پیروانی ضمن عیادت از این پیشکسوت فوتبال، از خدماتش در طول سالیان متمادی به ورزش کشور قدردانی کرد.

وی ضمن تشکر از دکتر ملک حسینی پزشک جراح او به نمایندگی از جامعه ورزش، از مردم به ویژه علاقه‌مندان به فوتبال خواست برای سلامتی کامل غلام پیروانی دعا کنند.

در این دیدار تصویری از غلامحسین پیروانی که توسط دختر هنرمند فراشبندی نقاشی شده بود به او تقدیم شد.

غلامحسین پیروانی ماه گذشته مورد عمل جراحی روده بزرگ قرار گرفت. در این عیادت علی دوران برادر شهید دوران و مربی اسبق فوتسال نیز رئیس فراکسیون ورزش مجلس را همراهی کرد.

پایان پیام

دیگر خبرها

  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • جبلی: در آینده نزدیک تکلیف حق پخش ورزش مشخص خواهد شد +فیلم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم