Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نسبت به هتاکی اخیر علی ملاقلی‌پور کارگردان سریال «کتونی زرنگی» واکنش نشان داد.

حجت الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره هتاکی اخیر کارگردان سریال «کتونی زرنگی» در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  گفت : صدا وسیما به فرموده حضرت امام خمینی (ره) زبان ملت و دانشگاه است؛ به هیچ‌وجه این زبان و دانشگاه نباید مسیر خلاف اصول و سیاست‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: هرگونه اظهار نظر و حرکت غیر از مسیر انقلاب و خارج از اصول و ارزش‌های انقلاب محکوم است. صدا و سیما باید نظارت دقیقی بر تولیدات داشته باشد. شورای نظارت بر صدا و سیما شامل ۶ عضو از قوه قضاییه و مجلس است که باید حساسیت افراد به آثار در همه مراحل بیش از پیش باشد.


حجت‌الاسلام سالک ادامه داد: یکی از مشکلات عدم نظارت برتولید آثار در مسیر اجرا است؛ فیلمنامه مصوب می‌شود در مسیر اجرا تغییر می‌کند و اصلاحات هم آن‌گونه که باید انجام نمی‌شود و کارگردانان هم اصلاحات را کامل انجام نمی‌دهند. من از  ریاست محترم صدا وسیما جناب آقای علی‌عسگری به این موضوع توجه داشته باشند و همچنین از مدیر شبکه سه سیما می‌خواهم دقت نظر داشته باشد؛ مردم تحمل این دست رفتارهای افرادی چون کارگردان «کتونی زرنگی» را ندارند‌.


وی در خاتمه تاکید کرد: نمی‌توان سر سفره این همه شهید از جمله شهید سردار حاج قاسم سلیمانی نشست و به اسلام و انقلاب جسارت کرد. نباید شاهد این دست رفتارها مانند رفتار سلبریتی‌ها نزدیک جشنواره فیلم فجر در صدا وسیما باشیم.

گفتنی است علاوه بر اظهارات هتاکانه علی ملاقلی‌پور کارگردان سریال «کتونی زرنگی» در خصوص نظام و ولایت فقیه که جنجال‌های زیادی در فضای مجازی به پا کرد، سازمان صدا و سیما به دلیل ساختار و محتوای ضعیف مجموعه، جلوی پخش این سریال را گرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کارگردان سریال کتونی زرنگی حجت الاسلام ملاقلی پور صدا و سیما صدا وسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

قرار نبود از کوه بیفته و جا بمونه… تو مسیرِ کوه افتاد و مهره‌هایِ کمرِش آسیب جدی دید.

چند روزی تو بیمارستان بستری بود، گفتند باید استراحت مطلق داشته باشه، قبول نکرد…

قصه عوض شد تا نورالدین از ارتفاع بیفته و جا بمونه از گروه که کار عقب نیفته، امیرِ وفایی مسیرِ نورالدین رو از گروه جدا نوشت…

یه مدت تو یه ماشین کَمپِر درازکِش مونیتور رو می‌دید و پیغام‌هاش رو با صدای دردآلود به گروه می‌رسوند، باز راضی نشد با کمربندِ طبی و عصا تاتی تاتی می‌اومد سر صحنه و لوکیشن و کارش را می‌کرد.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • «رخنه» توان علمی و دفاعی کشور در صنعت هوافضا را به رخ می‌کشد
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • کنایه مجری صداوسیما به شایعه ضد انقلاب در خصوص بیماری بازیگر زن معروف + تصویر
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • صدا و سیما تحمل نقدپذیری خود را بالا ببرد
  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • پورحمیدی تحت فشار الماس شد!