Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@23:27:13 GMT

حمایت مردم عامل بقای انقلاب است

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۷۳۶۴

حمایت مردم عامل بقای انقلاب است

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: حمایت مردم و اعتقادات پاک آنان، اصلی‌ترین عامل پیروزی انقلاب بود و در شرایط کنونی نیز همین عامل، عامل اصلی بقا و تداوم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، محمدرضا پورمحمدی در همایش تجدید بیعت امت با ولایت در مصلای امام خمینی(ره) تبریز، گفت: شهادت سردار رشید اسلام، سردار شهید سلیمانی در آستانه دهه فجر، کام ما را تلخ کرد، اما این اتفاق، عزم نیروهای انقلابی و فجرآفرین را برای ادامه راه شهید سلیمانی جزم خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به نتیجه مطالعات یک مرکز تحقیقات در مورد علل وقوع و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، گفت: وابستگی تمام‌عیار رژیم پهلوی به اجانب و بیگانگان، فساد و دین‌ستیزی رژیم طاغوت، خفقان، بی‌اعتنایی به مردم و برخورد امنیتی با آزاداندیشی، رفاه درباریان و فقر و فلاکت مردم عادی و مواردی از این دست، اصلی‌ترین علل وقوع انقلاب اسلامی بود.

پورمحمدی، روی کار آمدن رژیم‌های اول و دوم پهلوی را نتیجه کودتاهای مختلف به رهبری آمریکا و انگلیس دانست و افزود: بیش از ۵۰ هزار مستشار آمریکایی بعد از پیروزی انقلاب از ایران فرار کردند و این آمار علاوه بر تعداد کارگزاران استکبار جهانی در ایران بود که در تمامی بخش‌های صنعتی، کشاورزی و اقتصادی دخالت کرده و حق مردم مظلوم را به تاراج می‌بردند.

پورمحمدی از استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به عنوان بهترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نام برد و گفت: به‌رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی موجود در جامعه، افتخار می‌کنیم که تنها کشور دنیا با اتکا به اسلام و مردم‌سالاری دینی هستیم.

وی، خودکفایی در بسیاری از بخش‌ها را از نتایج باور به انقلاب و تکیه بر توان داخلی دانست و خاطرنشان کرد: در دهه فجر امسال، بیش از یک هزار و ۳۶۵ پروژه در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد که در شرایط سخت تحریم، نشانه عزم جدی دولتمردان برای توسعه و پیشرفت کشور است.

استاندار آذربایجان شرقی از افزایش ۵۰ درصدی صادرات استان در ۱۰ ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در همین بازه زمانی، درآمد ارزی استان به بیش از دو و نیم میلیارد دلار رسیده و سرمایه‌گذاری خارجی نیز دو برابر شده است.

پورمحمدی از سرمایه‌گذاری ۱۸ کشور در استان خبر داد و افزود: این افتخارات و پیشرفت‌های چشمگیر به همین راحتی به دست نیامده و ثمره خون پاک هزاران شهید گلگون کفن ایران اسلامی و همراهی مردم است.

وی، قانون را فصل‌الخطاب مسئولان در تمامی زمینه‌ها قلمداد کرد و گفت: عمل به مر قانون و تلاش برای وحدت آحاد جامعه، اولویت تمامی ما در مسیر اصلی حرکت پرشتاب به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دهه فجر تبریز پور محمدی آذربایجان شرقی پیروزی انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی صبح پنجشنبه در یادواره شهدای خاندان و ۹ شهید استانداری مازندران به تظاهرات دانشجویان انشگاه‌های آمریکا در حمایت از مردم غزه قهرمان اشاره و اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی سرگردان و منافع آمریکا در منطقه متزلزل شده است.

وی با عنوان اینکه رژیم صهیونیست جهانی به نتیجه رسیده که هیچ گونه بحرانی نمی‌تواند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد، ادامه داد: با تدابیر امامین انقلاب امروز رژیم صهیونیست سرگردان و آمریکا متزلزل شده است.

معاون ریاست جمهوری اقتدار عزت کنونی ایران جمهوری اسلامی را به برکت خون شهیدان ذکر کرد و گفت امروز ایران به سطحی از قدرت رسیده است که دشمنان قادر به برخورد مستقیم با آن نیستند و این توانمندی مرهون خون شهیدان است.

وی با بیانی که انقلاب اسلامی در طول تاریخ اولین حکومت برخاسته است در پیاده سازی احکام اهل بیت است گفت: مردم ایران اسلامی در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ آن اراده به خرج دادند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اینکه مردم در حفظ نظام اسلامی جامعه جانفشانی‌های گسترده‌ای به خرج داده‌اند، گفت: شهدای مازندرانی حماسه خان طومان نیز نمونه بارز حماسه آفرینی مازندرانی‌ها در تاریخ است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه از رشادت‌های لشکر ۲۵ کربلا زیاد شنیدیم ادامه داد: بچه‌های مازندران در ابتدای جنگ نقش فرماندهان جنگ را ایفا می‌کردند و مؤسس بسیاری از لشکرهای ایجاد شده در سایر استان‌ها بودند.

کد خبر 6094912

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی ایران ادامه دهنده مکتب امام صادق (ع)است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری جهانی شده است
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • مهم ترین عامل توسعه یك جامعه نظام آموزشی است
  • اصول اساسی نظام «مردم محوری» است
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند