Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@08:15:22 GMT

برگزاری جشن فجر هر روز در یک محله کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۷۹۲۰

برگزاری جشن فجر هر روز در یک محله کرمانشاه

رئیس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری جشن فجر به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبارک فجر در محلات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، جشن پیروزی انقلاب اسلامی به مدت ۱۲ روز به همت اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در محله‌های کرمانشاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سامان شیرزادی، رئیس اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در این رابطه، اظهار کرد: اجرای برنامه‌هایی از جمله طنز، مسابقه، سرگرمی، استندآپ کمدی آیتم این جشن‌ها است جهت ایجاد فضای شور و نشاط برای همشهریان گرامی در ایام مبارک دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی افزود: جشن فجر امروز _یکشنبه ۱۳ بهمن ماه_ در محله نوبهار، پارک نوبهار ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

کد خبر 408574

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر کلانشهر کرمانشاه کرمانشاه شهر شهروند شهرداری کرمانشاه دهه فجر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اداره سلامت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه جشن فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۷۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر چهارشنبه مراسم تجلیل از خادمان قرآنی استان کرمانشاه طی ماه مبارک رمضان سال جاری در تکیه معاون الملک کرمانشاه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، جمعی از مدیران استانی و بزرگان و خادمان قرآنی کرمانشاه برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات خادمان قرآن کریم در استان کرمانشاه تقدیر و نیز جوایزی به برندگان مسابقه زندگی با آیه‌ها در ماه مبارک رمضان سال جاری اهدا شد.

لازم به ذکر است، طرح زندگی با آیه‌ها با عنوان «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان سال جاری اجرا شد و قرار است به مدت سه سال ادامه داشته باشد و برای اجرای این طرح همه ضلع‌های فرهنگی همکاری لازم را داشتند.

کد خبر 6087658

دیگر خبرها

  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی ورزشی در خلیل آباد اجرا می‌شود
  • مرکز آموزش شهروندی در شهرک منظریه شهرکرد راه‌اندازی می‌شود
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • احداث یک مجموعه ورزشی در محله امامزاده یحیی تا دهه فجر/ بازدید اهالی رسانه از بلدیه
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد