Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان، سیدحسن رسولی، در پنجمین جلسه شورای مرکزی ستاد انتخابات شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاح‌طلبان که با حضور اعضای شورا برگزار شد، گفت: مطابق با گزارش ستاد انتخابات از وضعیت کاندیداهای تایید صلاحیت شده شورای نگهبان در جلسه امروز شورای عالی سیاستگذاری جبهه اصلاحات، نسبت به چگونگی حضور و آرایش انتخاباتی اصلاح‌طلبان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس تصمیم‌گیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن انتقاد از عملکرد شورای نگهبان در بررسی اعتراض کاندیداهای اصلاح‌طلب، ادامه داد: در صورت تصمیم شورای عالی، متناسب با تعداد کاندیداهای تایید شده در تهران و استانها در انتخابات حضور خواهیم داشت، آنچه ستاد انتخابات بر آن مصرر است، حضور اصلاح‌طلبانه‌ در انتخابات است. 

رئیس ستاد انتخابات مرکزی شورای عالی جبهه اصلاح طلبان تاکید کرد: تصمیمات نهایی درباره چگونگی حضور جبهه اصلاحات در انتخابات مجلس، بزودی در قالب نشست خبری که با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار خواهد شد، تشریح خواهد شد.

۲۷۲۱۵

کد خبر 1348246

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: اصلاح طلبان انتخابات مجلس یازدهم شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان ستاد انتخابات شورای عالی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۰۸ شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌تصویب رسیده است، را به شرح زیر برای اجرا ابلاغ کرد.

شورای ‌عالی حوزه‌ های علمیه

شورای تخصصی حوزوی

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی

ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» که در جلسه ۸۹۷ مورخ ۰۸.۱۲.۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی و براساس مصوبه جلسه ۴۶۵ مورخ ۰۱.۱۲.۱۴۰۲ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (به پیشنهاد شورای عالی حوزههای علمیه) به تصویب رسیده است؛ به شرح ذیل برای اجراء ابلاغ می شود:

«ماده واحده- ماده ۴ اصلاحی آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی (مصوب جلسه ۸۸۴ مورخ ۱۳.۰۴.۱۴۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی) به شرح ذیل اصلاح می شود:

ماده ۴- اعضای شورا:

سه نماینده از شورای‌عالی حوزه‌های علمیه

سه نماینده از شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

مدیر حوزه‌های علمیه یا نماینده وی

رئیس جامعة ‌المصطفی العالمیه یا نماینده وی

مدیر حوزه علمیه خراسان

مدیر حوزه علمیه اصفهان

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران

مدیر جامعة الزهرا(س)

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی

هفت نفر از فضلای صاحب‌نظر حوزوی

تبصره - اعضای حقیقی موضوع بند ۱۰ بنا به پیشنهاد شورای‌ عالی حوزه‌های علمیه و تصویب شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی و با حکم رئیس شورای ‌عالی انقلاب فرهنگی، برای یک دوره ۳ ساله منصوب می‌شوند».

کد خبر 6096964

دیگر خبرها

  • هدف رادیکال‌ها از تبلیغ سبک زندگی غیررسمی چیست؟ / ادعای یک روزنامه اصلاح‌طلب درباره یک لیست انتخاباتی!
  • خبر مهم شورای نگهبان برای کاندیداهای دور دوم انتخابات
  • رئیس ستاد انتخابات کشور از خبرگزاری تسنیم بازدید کرد
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • ادعای بدون سند حجاریان درباره روحانی/ سخنی که خاندوزی باید تکذیب کند
  • مناظره کاندیداهای مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد
  • کاندیداهای موردحمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی درزنجان و خدابنده
  • ماده واحده «اصلاح ماده ۴ آیین‌نامه شورای تخصصی حوزوی» ابلاغ شد