Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: با مجموعه اقدامات انجام شده، وصول درآمد آب بهای مشترکین آب شرب این شرکت به  107 درصد در 10 ماهه سال 98 رسید.

به گزارش خبرگزاری آریا ، سلطانعلی ولیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت  با بیان این مطلب اظهار داشت: فعالیت های این شرکت در جذب و ایجاد درآمدها بر مبنای رعایت ضوابط و دستورالعمل ها با تأکید بر اصول افزایش درصد جذب، افزایش میانگین نرخ فروش آب در جذب درآمدها استوار بوده که این امر باعث شده تا وصول درآمد در این شرکت به 107 درصد در 10 ماهه سالجاری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از منابع درآمدی شرکت فروش آب و دریافت آب بهاء است، افزود: منابع محدود آبی ایجاب می کند تا مشترکین را به طرق مختلف به مصرف بهینه آب ترغیب کنیم که این امر هرچند باعث کاهش میزان فروش می شود ولی به واسطه اختلاف زیاد قیمت تمام شده و قیمت فروش در نهایت مقرون به صرفه خواهد بود.

ولیزاده  تصریح کرد: یکی از مهمترین پارامترها در این موضوع تعرفه است، هرچند تعرفه توسط عوامل محیطی تعریف شده و غیرقابل تغییر می باشد ولی باتوجه به ضوابط و قوانین تعیین کاربری ها توسط عوامل داخلی تعریف و مشخص می شود که با تعریف کاربری های مختلف و تعیین کاربری واحدها، امکان جلوگیری از کاهش درآمد حاصل از فروش آب حتی با کاهش میزان فروش آب میسر می شود.

  مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب خوی به اقدامات انجام شده در راستای تولید درآمد اشاره کرد و تصریح کرد: واقعی نمودن کاربری مشترکین، تعویض کنتورهای خراب با صدور قبوض علی الحساب، واگذاری انشعاب درخارج از محدوده شرکت پس از اخذ استعلامات لازم و پس از مشارکت متقاضی در اصلاح شبکه، شناسایی و کشف انشعابات غیرمجاز و اعمال جریمه و مجاز نمودن اغلب آنها، شناسایی مشترکین پرمصرف (مسکونی) و صدور اخطاریه و اعمال تعرفه های قانونی برای آنها و در نهایت ارائه اخطارهای لازم به مشترکان پر مصرف از جمله این اقدامات است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت آب و فاضلاب خوی مدیرعامل شرکت فروش آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی

سازمان امور مالیاتی حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان از شرکتهای خام فروش صادراتی بابت مالیات عملکرد وصول کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عمکلرد سازمان مالیاتی در فروردین ماه امسال حدود 1000 میلیارد تومان مالیات از شرکتهای صادرکننده مواد خام و نیمه خام وصول شده است.

لازم به ذکر است، کل سال 1402 حدود 11.5 هزار میلیارد تومان از این شرکتها مالیات و عوارض صادراتی دریافت شده بود.

گفتنی است، این عوارض مرتبط با مالیات عمکلرد شرکتهای صادرکننده مواد خام طبق حکم بند ن تبصره 6 وصول شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • هوشمندسازی ۸۰ درصدی مشترکان برق در مازندران
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • وصول ۸۴ میلیارد ریال از مطالبات شرکت گاز آذربایجان‌غربی با آرای مراجع قضایی
  • وصول یک ماهه ۱۰۰۰ میلیارد مالیات از شرکتهای خام فروش صادراتی
  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل