Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که شیخ دیاباته مهاجم خارجی استقلال در هفته های اخیر در اوج قرار داشت و هواداران این تیم را به تداوم درخشش در دیدار با پرسپولیس امیدوار کرده بود اما مصدومیت وی در دیدار با نفت مسجد سلیمان همه چیز را تغییر داد.

دیاباته که در دیدارهای آسیایی استقلال مقابل الکویت (دو بار) و الریان (یک بار) گلزنی کرده بود، در دیدار با نفت مسجد سلیمان آسیب دید تا دیدار پنجشنبه این هفته با پرسپولیس را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال امروز رسما اعلام کرد: «طبق اعلام پزشکان باشگاه استقلال، شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله چهارسر ران به احتمال فراوان دربی تهران را از دست خواهد داد.»

این در حالی است که دیاباته قبل از دربی رفت هم آسیب دیده بود و برای دومین بار با اتفاق مشابهی، شانس بازی در این مسابقه را از دست می دهد.

کد خبر 4842149

منبع: مهر

کلیدواژه: شیخ دیاباته دربی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان تیم فوتبال تراکتور کاراته فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی وزارت ورزش و جوانان باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در این فصل، آرمین سهرابیان است که علاوه بر موفقیت در انجام ماموریت‌هایش به عنوان یک مدافع، در چند دیدار نیز توانست با باز کردن دروازه حریفان، نقش مهمی در کسب امتیازات تیمش داشته باشد. بازیکنی که در جدال آخر آبی پوشان، با یک بدشانسی به تقابل با نماینده قزوین نرسید.

در آخرین تمرین استقلال پیش از جدال برابر شمس آذر بود که آرمین سهرابیان به دلیل مصدومیت نتوانست تیمش را در این دیدار همراهی کند. آسیب دیدگی او طولانی تر از تصور اولیه به طول انجامید و این بازیکن به کمتر از دو هفته انجام کارهای توانبخشی جهت بازگشت به میادین نیاز داشت.

با این حال، سهرابیان طی روزهای اخیر مشغول انجام تمرینات ویژه‌ای بود که توسط کادر پزشکی در نظر گرفته شده و تلاش می‌کند تا به هر نحوی که شده خودش را به جدال حساس مقابل تراکتور برساند، دیداری که در تبریز برگزار خواهد شد و آبی پوشان برای کسب عنوان قهرمانی، به ۳ امتیاز این دیدار نیاز ویژه‌ای دارند.

رسیدن سهرابیان به جدال برابر تراکتور از این لحاظ حائز اهمیت است که رافائل سیلوا نیز همچنان به دلیل آسیب دیدگی از تمرینات گروهی به دور است و برای اینکه نکونام بتواند یک مدافع تخصصی را حداقل روی نیمکت داشته باشد، منتظر چراغ سبز کادر پزشکی است تا نام آرمین سهرابیان را نیز جزو مسافران تبریز قرار دهد.

در شرایط فعلی، وضعیت سهرابیان برای دیدار با تراکتور نامشخص است. طبق اعلام کادر پزشکی استقلال در روزهای منتهی به زمان برگزاری این دیدار می‌توان در خصوص وضعیت آرمین تصمیم نهایی را اتخاذ کرد.

دیگر خبرها

  • مدافع مصدوم استقلال به تراکتور می‌رسد
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان ستاره‌اش را دوباره به خدمت گرفت!
  • شک و تردید درباره رسیدن یک استقلالی به تراکتور