Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@03:03:51 GMT

چین برای نبرد با کرونا زرادخانه می‎سازد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۴۸۷۱۳

چین برای نبرد با کرونا زرادخانه می‎سازد

ایران اکونومیست-نخست وزیر چین در اعلامیه‌ای مطبوعاتی گفت: تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در حال ساخت "زرادخانه به منظور نبرد با بیماری فراگیر کرونا" هستند.

به دنبال شیوع گسترده کرونا درچین، این کشور با یک بحران مراقبت از بهداشت عمومی روبه‌رو است. بیماران، کادر پزشکی و متخصصان از تأخیر در آزمایش ویروس، اطلاع رسانی به عموم مردم درباره ماهیت واقعی شیوع و انتشار ویروس و همچنین فشار بالای سیستم بهداشتی، از شیوع سریع و گسترده این ویروس خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر چین گفت: تولید کنندگان پزشکی در حال ساخت "زرادخانه به منظور نبرد با بیماری فراگیر کرونا" هستند.
نخست وزیر چین لی کیچیانگ از تولید کنندگان خواسته است تولید تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای کنترل شیوع کرونا را افزایش دهند.
طبق اعلامیه مطبوعاتی دولت چین در روز یکشنبه، لی (دومین مرد قدرتمند در چین) تاکید کرد در شرایط فعلی "هر دقیقه برای ما حیاتی است. "

لی در این باره ادامه داد: تولید کنندگان مانند پیمانکاران نظامی هستند که در نبرد با این بیماری همه گیر" زرادخانه " را تولید می‌کنند.
نخست وزیر چین هشدار داد که تأمین نیازهای روزمره می‌تواند چالش برانگیز تر شود، او همچنین بر لزوم نگه داشتن زنجیره‌های تأمین برای اطمینان از وجود مواد غذایی در دسترس مردم تأکید کرد.

پیش از این، او از اتحادیه اروپا خواسته بود تا چین را در تهیه لوازم پزشکی کمک کند.

طبق اظهارات مردم ووهان، بعضی از بیمارستان‌ها از مجموعه تست‌های لازم برای تشخیص بیماران مبتلا به ویروس کرونا استفاده نمی كنند.

مقامات بهداشتی ووهان اذعان کرده‌اند که بیمارستان‌ها بیش از ظرفیت خود پذیرش داشته‌اند بنابراین امکان رسیدگی به همه بیماران وجود ندارد. این شهر در طی روزهای آینده دو بیمارستان دیگر هم در دست ساخت دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تولید کنندگان نخست وزیر چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی

دیگر خبرها

  • دستور روسیه برای افزایش تولید تسلیحات
  • انجام مرحله نخست واکسیناسیون فلج اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • حضور نخست وزیر بورکینافاسو در حرم امام خمینی و دیدار با سید حسن خمینی
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • اهمیت نبرد در جبهه اقتصادی کمتر از جنگ نظامی نیست
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • ‌بری: طرح پیشنهادی فرانسه را دریافت نکرده‌ایم/ نبرد ما تا توقف جنگ در غزه ادامه می‌یابد