Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین فاضلی هریکندی  روز یکشنبه درحاشیه بازدید از یک واحد تولید ماکارونی در شهرستان ساوجبلاغ افزود: دادگستری البرز در راستای تحقق ابلاغیه سیاست های کلی مقام معظم رهبری و قوه قضاییه به صورت جدی به دنبال این است که از تعطیل شدن واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان جلوگیری کند.
وی بیان داشت : به دنبال سفر اخیر  رییس قوه قضائیه  به استان البرز  و تاکید ایشان بر حمایت از واحدهای تولیدی و لزوم تغییر نگاه به تولید کننده، به همین منظور با بازدید از واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات آن‌ها سعی بر حمایت از تولید کنندگان را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضلی هریکندی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه تولید کننده رزمنده جنگ اقتصادی است گفت: ما در حال جنگ اقتصادی هستیم و تولید کننده نیزبه منزله رزمنده این جنگ است، به همین منظور حمایت هایی که باید زمان جنگ نظامی از رزمنده صورت گیرد، از تولید کننده نیز باید داشته باشیم.
وی اظهار داشت:  یکی از دغدغه‌ها و وظایف دستگاه قضایی پیشگیری از جرم است و تعطیلی یک واحد تولیدی ، بالقوه جرایم را افزایش خواهد داد ، بررسی‌ها نشان می‌دهد که حجم زیادی از پرونده های قضایی و آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری است که باید با فعال سازی واحدهای تولیدی و آسیب شناسی در واحدهای تولیدی  و بررسی مشکلات آنها، ریشه کن شود.
رییس کل دادگستری استان البرز به بازدید امروز خود از کارخانه های ماکارونی اشاره کردو  اظهار داشت: ناخالصی گندم و کمبود گندم و آرد از جمله موارد درخواست  شده تولیدکنندگان بود که این بازدید نیز در همین راستا صورت گرفته است.

عزم دولتمردان بر رونق تولید معطوف شده است 

معاون امور اقتصادی استانداری  البرز در این بازدید  گفت:  امروز  عزم مسوولان و دولتمردان  در استان البرز بر رونق تولید معطوف شده است.

جهانگیر شاهمرادی اظهار داشت: البرز استانی صنعتی است و در زمان حاضر ۱۵۰ هزار کارگر  به صورت مستقیم در حوزه صنعت فعالیت می‌کنند.
وی گفت: امسال آمار و ارقام نشان از افزایش تولید دارد و ۱۶ هزار شغل با بیمه اجباری به تعداد اشتغال استان افزوده شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار البرز با اشاره به افزایش صادرات در استان البرز اظهار داشت: در حوزه صادرات این استان در سال جاری  بیش از ۴۴۱ میلیون دلار صادرات داشته که در کل سال گذشته ۲۸۰ میلیون دلار بوده است.
شاهمرادی با اشاره به اینکه استان البرز یکی از قطب‌های تولید محصولات صنعتی است و نیاز به توجه دارد، گفت: با توجه به اینکه شرایط تحریم باعث شده تعدادی از واحدها با مشکل مواجه شوند برای عده‌ای که در  کشور ما در زمینه کالای لوکس و غیرضروری فعالیت می‌کردند، با توجه به اینکه دیگر این محصولات وارد نمی‌شود.
مدیرعامل واحد تولید آرد و ماکارونی در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز ضمن ابراز خرسندی از رویکرد دستگاه قضایی به حمایت از تولید، کارآفرینی، اشتغال گفت: ایجاد شغل و حمایت از صنایع مانع از بروز جرم خواهد بود چرا که توقف واحد تولیدی به بیکاری کارگران می‌انجامد و نهایتا منجر به معضلاتی می‌شود.

شهرام پورزارع با اشاره به مشکلات این واحد تولیدی اظهار داشت: کاهش سرمایه در گردش و به سبب آن کاهش توان تولید و کمبود مواداولیه و گندم و عدم نقدینگی از جمله مشکلات این مجموعه است.
وی افزود: رونق تولید زمانی اتفاق می‌افتد که مواد اولیه در اختیار تولید کنندگان قرار گیرد و متاسفانه کمبود مواد اولیه از جمله نگرانی‌های ما در سال آینده می‌باشد و با توجه به اینکه نیروی مازاد سم است در صورت عدم توجه به این مقوله متاسفانه این مجموعه مجبور به تعدیل نیرو خواهد شد.
پورزارع با اشاره به ظرفیت بالای ذخیره سازی در استان البرز از مسئولین خواست: خوراک ماکارونی در همین استان ذخیره شود.

برچسب‌ها فرمانداری ساوجبلاغ استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرمانداری ساوجبلاغ استان البرز فرمانداری ساوجبلاغ استان البرز واحدهای تولیدی استان البرز تولید کننده واحد تولیدی واحد تولید رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • رشد صددرصدی صادرات فرش دستباف از خراسان رضوی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • دستگاه‌های اجرایی قم از تولیدکنندگان حمایت کنند
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو