Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخش سی سی یو بیمارستان هفت تیر دورود همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی مورد بهره برداری قرارگرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، همرمان با دومین روز از ایام الله دهه فجر، بخش سی سی یو بیمارستان هفت تیر دورود به بهره برداری رسید.

 

این طرح با سرمایه گذاری یک میلیارد ریال و ایجاد ۵۰ فرصت شعلی با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ایام مبارک دهه فجر ۱۴۳ پروژه با اعتبار ۸۹ میلیارد تومان در دورود کلنگ زنی و یا بهره برداری می شود.

 

همزمان با فرارسیدن دهه فجر عملیات اجرایی و بهره برداری ۸۳۹ طرح با اعتبار یکهزار و ۴۴ میلیارد تومان در استان آغاز شده  که از این تعداد ۸۰۲ طرح با اعتبار ۶۹۹ میلیارد تومان عمرانی و ۳۷ طرح با ۳۴۵ تومان اقتصادی است.

 

 از مجموع طرح های عمرانی ۷۲۱ پروژه با ۴۸۱ میلیارد تومان افتتاحی و ۸۱ طرح با ۲۱۸ میلیارد تومان کلنگ زنی است و طرح های اقتصادی نیز شامل ۳۰ طرح افتتاحی با ۲۸۰ میلیارد تومان و هفت طرح آغازی با اعتبار ۶۶ میلیارد تومان هستند.

 

 در مجموع دهه فجر امسال ۷۵۰ طرح با ۷۶۰ میلیارد تومان بهره برداری می شود و عملیات اجرایی ۸۹ طرح با ۲۸۴ میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه فجر مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد نماز جمعه مسجد خطبه نماز جمعه ایام الله دهه فجر مسجد معامله قرن 12 بهمن ایام الله دهه فجر اعتبار افتتاح پروژه میلیارد تومان بهره برداری دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آستانه روز شورا‌ها گفت: امسال ۱۱۷۰ طرح عمرانی وخدماتی در این کلانشهر با بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان تصویب شده که تا پایان سال ۸۵۰ طرح آن به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمد نورصالحی افزود: خط دو قطار شهری اصفهان، تکمیل بخش شرقی رینگ چهار ترافیکی از پل راهداران در اتوبان دستجردی تا پل آفتاب در جاده فرودگاه، ساخت پارکینگ طبقاتی از مهمترین این طرح هاست.

دیگر خبرها

  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • طولانی ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان ساخته می شود
  • نیویورک‌تایمز: سیستم پزشکی غزه در آستانه فروپاشی است