Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از بهره مندی ۱۶۹ روستای این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: تا پایان ۱۴۰۰ تمام روستاها گاز دار می‌شوند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

رحمن خادم در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده در دهه فجر امسال 16 پروژه گازرسانی در نقاط مختلف این استان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به گازرسانی به 169 روستا با جمعیتی افزون‌بر 9 هزار و 698 خانوار عنوان کرد: همچنین در این ایام گازرسانی به 47 طرح صنعتی در دو شهرستان بویراحمد و دنا افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

خادم با اشاره به اینکه به میمنت انقلاب اسلامی شاهد گازرسای به روستاهای سخت گذر و دور افتاده هستیم، ابراز کرد: 3 هزار و 372 خانوار ساکن در 75 روستای بویراحمد و دنا از جمله روستاهای منطقه جوکار، دلی گردو، تل خاری و تاکسیسه و همچنین گردنگاه، دره بنگرو و دره بید، بنوا، عزیزی و دلی ریچ از دو بخش مارگون و لوداب گازدار می‌شوند.

تهران| ضرب‌الاجل 2 هفته‌ای فرماندار ملارد در گازرسانی به مدارس اخترآبادپیشرفت چشمگیر خدمات گازرسانی در خراسان جنوبی / تمام شهرها از نعمت گاز برخوردارندگزارش تسنیم نتیجه داد؛ پیمانکار پروژه گازرسانی روستای «گیسور» آغاز به کار کرد

مدیر عامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد از گازرسانی به 22 پروژه صنعتی در دو شهرستان بویراحمد و دنا خبر داد و افزود: گازرسانی به 10 روستای شهرستان گچساران در قالب 3 پروژه با جمعیتی افزون‌بر 195 خانوار افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

خادم با بیان اینکه 25 پروژه شامل صنایع گچساران و باشت، پتروشیمی گچساران در قالب کلنگ زنی و افتتاح پیش بینی شده است، ادامه داد: 77 روستای شهرستان کهگیلویه با جمعیتی افزون بر 5 هزار و 945 خانوار شامل روستاهای قلعه رئیسی و دیشموک فاز 3 و 4 و تراب وسطی بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین کلنگ زنی پروژه گازرسانی به روشتای پشت چنار سرفاریاب از توابع شهرستان چرام، دو روستای دره زنگ و تل گنج گه شهرستان لنده و 4 روستای شهرستان بهمئی از جمله قلات و کل جمشید در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/542/ ت

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: افتتاح و کلنگ زنی می شود کهگیلویه و بویراحمد روستای شهرستان پروژه گازرسانی بویراحمد و دنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۴۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند

ایسنا/لرستان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مجتبی صارمی ششم اردیبهشت در جلسه کنترل پروژه اپراتور همراه اول که با حضور مدیر مخابرات منظقه لرستان برگزار شد بر تسریع در اجرای پروژه های ابلاغی استان لرستان از طرف وزارت متبوع تاکید کرد.

وی افزود: این جلسه با هدف بررسی آخرین وضعیت و پیشرفت پروژه های ابلاغی وزارت ارتباطات در قالب طرح توسعه ارتباطات روستایی برگزار شد.

صارمی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار استان در قالب احداث سایت جدید و یا ارتقاء تکنولوژی سایت‌های موجود به شبکه ملی اطلاعات متصل شده‌اند و اهالی این مناطق به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده‌اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان اضافه کرد: تامین پوشش ارتباطی مابقی روستاهای واجد شرایط در این خصوص در دست اقدام است.

در ادامه این جلسه نبی الله شمسی‌فر مدیر مخابرات منطقه لرستان و نمایندگان اپراتور همراه اول برخی مشکلات و موانع موجود در اجرای پروژه های ابلاغی را مطرح کردند که تصمیمات لازم جهت رفع موارد مطرح شده و تسریع در اجرای پروژه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌مندی ۳۰۰ خانوار روستای سرپله آبدانان از نعمت آب شرب سالم و پایدار
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • تخریب پروژه گازرسانی بر اثر بارش باران در روستای دوسیران + فیلم