Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:31:17 GMT

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران دانشجو می‌پذیرد

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۰۲۴۴

پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران دانشجو می‌پذیرد

زهرا امام جمعه روز یکشنبه در گفت و گویی افزود: این واحد دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی، محیط زیست، مهندسی بهداشت، ایمنی و محیط زیست  (HSE)، علوم اجتماعی، کسب و کار( MBA)، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در ۱۹ عنوان رشته کارشناسی ارشد بر اساس بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و مصاحبه علمی دانشجو می‌پذیرد.  

وی درباره شرایط پذیرش دانشجو در این پردیس گفت: پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارچوب برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سند چشم انداز ۲۰ ساله، سیاست های نظام آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران ادامه داد: پذیرش دانشجو بر اساس برنامه‌های استراتژیک دانشگاه در زمینه گسترش فعالیت در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و با هدف پاسخگویی به تقاضای داوطلبان ایرانی و غیرایرانی و توسعه پژوهش از طریق بررسی سوابق آموزشی - پژوهشی و مصاحبه در مقاطع دکتری تخصصی (PhD) و کارشناسی ارشد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، امام جمعه با تاکید بر اینکه شروع کلاس های دانشجویان از اوایل اسفند ماه است، اظهار داشت: دانشجویان نیم‌سال آخر کارشناسی در صورت فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه جاری می‌توانند از روز سه شنبه ۱۵ تا ۲۵  بهمن ماه ۹۸ ثبت نام کنند.

داوطلبان برای کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت معاونت آموزشی دانشگاه تهران www.academics.ut.ac.ir و همچنین سایت پردیس بین المللی ارس www. aras.ut.ac.ir مراجعه کنند.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری شورای سنجش و پذیرش دانشجو دانشگاه تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری شورای سنجش و پذیرش دانشجو دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری شورای سنجش و پذیرش دانشجو دانشگاه تهران پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران دانشجو می پذیرد پذیرش دانشجو بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار

تهران، شیراز، مشهد و کرج پرفروش‌ترین سینماهای کشور در نخستین ماه سال ۱۴۰۳ بودند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی مؤسسه سینماشهر، پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد و بر این اساس ۶۷ درصد از فروش کل سینمای ایران در فروردین ماه ۱۴۰۳ مربوط به ۴۰ سینمای اول کشور در این ماه بود و جمع کل فروش این سینماها بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان اعلام شد.

بر اساس این گزارش، پردیس سینمایی «کوروش» تهران با فروش بیش از ۱۰ میلیارد و ۳۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ایران‌مال» تهران با فروش بیش از ۸ میلیارد و ۳۴۵ میلیون تومان، پردیس سینمایی «آزادی» تهران با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۴۴۳ میلیون تومان، پردیس «هنر شهر آفتاب» شیراز با فروش بیش از ۴ میلیارد و ۲۵۱ میلیون تومان، پردیس سینمایی «مگامال» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۲۲ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هدیش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۷۰۹ میلیون تومان، پردیس سینمایی «هویزه» مشهد با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان، پردیس سینمایی «ملت» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۲۶۳ میلیون تومان، پردیس سینمایی «بام نیایش» تهران با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون تومان و پردیس سینمایی «اکومال» کرج با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان به ترتیب در رتبه‌های اول تا دهم جدول سینماهای پرفروش کشور در فروردین ماه قرار گرفتند.

کد خبر 747574

دیگر خبرها

  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • رقابت ۱۵۷۰۰ داوطلب زنجانی در مرحله اول کنکور سراسری آغاز شد
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • اقدام تاثیرگذار دانشگاه محقق اردبیلی در برگزاری کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند