Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی گفت: خانوار‌هایی که به تازگی تغییراتی در ساختار خانواده خود ایجاد کرده اند، منتظر بمانند که نتیجه اقدام آن‌ها از سازمان هدفمندی یارانه‌ها به وزارت تعاون ارسال شود. تاریخ انتشار: 13:43 - 13 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۲۵۶۶

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی در گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان اظهار کرد: اطلاعات خانوار‌هایی که در سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت شده است با تاخیر زمانی به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می‌شود و به همین علت ممکن است برخی خانوار‌ها برای ثبت اطلاعات خود دچار مشکل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم اکنون انتقال این اطلاعات در حال انجام است و خانوار‌های مشمول هر ماه به جمع دریافت کنندگان یارانه معیشتی اضافه می‌شوند.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی بیان کرد: در آخرین نوبت پرداخت یارانه معیشتی که اواخر هفته گذشته واریز شد، بیش از ۷۵۷ هزار خانوار به جمع مشمولان اظافه شدند تا تعداد مشمولان به ۱۸ میلیون و ۹۹۷ هزار و ۹۶ برسد.
میرزایی ادامه داد: بخشی از این ۷۵۷ هزار خانوار که از نوبت سوم یارانه معیشتی دریافت کرده اند، جزو خانوار‌هایی هستند که اطلاعات آن‌ها با تاخیر زمانی به دست وزارت تعاون رسیده است.
وی عنوان کرد: اطلاعات خانوار‌هایی که تا آذر ماه تغییراتی در ساختار خانوار خود انجام داده بودند، به وزارت تعاون رسیده و مابغی اطلاعات با تاخیر زمانی روزانه به دست ما می‌رسد.
سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی تصریح کرد: با این وجود خانوار‌هایی که به تازگی به هر دلیل تغییراتی در ساختار خانواده خود ایجاد کرده اند منتظر بمانند تا اطلاعات جدید به دست وزارت تعاون برسد.   بیشتر بخوانید: پرداخت یارانه ۷۲ هزار تومانی در برنامه‌های دولت نیست


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمایت معیشتی وزارت تعاون یارانه معیشتی تغییراتی در ساختار تاخیر زمانی خانوار هایی وزارت تعاون یارانه معیشتی خانوار ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی

یک کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم تلاش برای جاسوسی به حدود ۲۲ سال حبس محکوم شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد سباستین دالک 32 ساله کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم تلاش برای جاسوسی به حدود 22 سال حبس محکوم شد.

بر این اساس، آقای دالک به جرم تلاش برای انتقال اطلاعات طبقه بندی شده به فردی که گمان می کرد عامل روسیه است، دستگیر شده اما بعدا دریافت که این فرد، کارمند مخفی اف‌بی‌آی است.  

براساس این گزارش، وی در دادگاه اکتبر سال گذشته به 6 مورد تلاش برای انتقال اطلاعات دفاعی ملی طبقه بندی شده گناهکار شناخته شد. وی در دادگاه روز گذشته به 21 سال و 10 ماه حبس محکوم شد.

کریستوفر ری مدیر اف‌بی‌آی در بیانیه‌ای گفت: این حکم باید به عنوان یک هشدار جدی برای تمام کسانی باشد که وظیفه حفاظت از اطلاعات دفاع ملی را بر عهده دارند و اینکه این نتیجه خیانت به این اعتماد است.

وزارت دادگستری افزود: دالک در دادگاه اعتراف کرد که وی بین آگوست و سپتامبر 2022، برای نشان دادن دسترسی مشروع و تمایل به اشتراک گذاری، از یک حساب ایمیل رمز گذاری شده برای انتقال بخش های برگزیده سه سند طبقه بندی شده به فردی که گمان می کرد عامل روسیه بوده، استفاده کرده است.       

این وزارت خانه تصریح کرد دالک که به عنوان طراح امنیتی سیستم های اطلاعاتی در آژانس امنیت ملی آمریکا کار می کرده، در ازای تمام این اطلاعات، 85 هزار دلار درخواست کرده بود.

این در حالی است که چندی قبل ویکتور مانوئل روچا دیپلمات پیشین آمریکایی به جرم جاسوسی برای کوبا به مدت چند دهه، به تحمل 15 سال حبس محکوم شد.

وزارت دادگستری آقای روچا را به انجام اقداماتی در جهت بهبود منافع دولت کوبا متهم کرده است. این در حالی است که براساس قوانین فدرال افرادی که می خواهند به عنوان عامل یک کشور خارجی در داخل خاک آمریکا فعالیت کنند، باید نام خود را در وزارت دادگستری ثبت کنند.

روچا در دادگاه به جاسوسی برای کوبا و استفاده از توانایی خود برای ناشناس ماندن در مجموعه‌ای از ملاقات های انجام شده در سال های 2022 و 2023 با یک مامور مخفی اف بی آی که خود را به عنوان نماینده سرویس اطلاعات خارجی کوبا جا زده بود، اعتراف کرد.

این نخستین باری نیست که مقامات فعلی و سابق آمریکا به اتهام عاملیت دول خارجی دستگیر یا متهم می شوند. پیشتر دادگاهی در نیویورک یک مامور سابق پلیس این شهر را به دلیل اینکه عامل غیرقانونی چین در خاک آمریکا بوده، گناهکار شناخت.

سفیر پیشین آمریکا به جرم جاسوسی برای کوبا محکوم شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محکومیت کارمند آژانس امنیت ملی آمریکا به جرم جاسوسی
  • تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت
  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • تعلیق یارانه دانشگاه «سیانس پو» پاریس پس از حمایت دانشجویان از فلسطین
  • هشدار بیمه مرکزی به خودروهای فاقد بیمه شخص ثالث
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • کارت سوخت رانندگان باطل می شود!
  • مدیر حفاظت و اطلاعات بنیاد تعاون زندانیان معارفه شد
  • ابطال ۲۳ هزار کارت سوخت تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند