Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مجتبی تاسه رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دالاهو گفت: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و به همت تلاشگران منابع طبیعی این شهرستان در این دهه افتتاح پروژه‌های آبخیزداری توت شامی با اعتبار ۸۱۵ میلیون تومان و مساحت ۱۳۲۳۸ هکتار به بهره برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: پروژه غنی سازی جنگل با اعتبار ۱۴۰ میلیون تومان و مساحت ۶۵ هکتار، پروژه توسعه جنگل با بذر به مساحت ۷۵ هکتار و اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان و نصب ۴۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان را در دستور کار قرار داده ایم.

تاسه بیان کرد: امیدواریم با افتتاح این پروژه‌ها بتوانیم خدمتی به مردم سخت کوش و تلاشگر شهرستان دالاهو داشته و مردم نیز خود را پاسدار منابع طبیعی بدانند و در حفظ و نگهداری آن بکوشند.

اجرای بیش از ۲۰۰ هکتار عملیات توسعه جنگل در شهرستان اسلام آباد غرب

 

 عباس قنبری رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اسلام آباد غرب گفت به مناسبت دهه مبارک فجر  و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و با عنوان مدیریت بوم سازگان  ناحیه رویشی زاگرس مراسم افتتاحیه  پروژه‌های منابع طبیعی این شهرستان با مختصات ۱۴۰ هکتار توسعه جنگل با نهال، ۶۰ هکتار احیاء و غنی سازی جنگل با بذر افتتاح شد.

او با اشاره به تولید بیش از ۹۰۰۰۰۰ اصله نهال   گفت: مراسم کلنگ زنی احداث کمربند حفاظتی به طول ۱۹ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۱۰/۸۲۵ میلیون ریال   و با میزان اشتغال در روز ۲/۲۹۱ نفر را در دستور کار داریم.

قنبری گفت:  امیدواریم  ما خدمتگزاران مردم در منابع طبیعی بتوانیم به نحوی شایسته در جهت حفظ احیا و توسعه منابع طبیعی به عنوان بزرگترین سرمایه ملی گامی مهم و شایسته‌ای را در جهت پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران برداریم.

 

انتهای  پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منابع طبیعی و آبخیزداری محیط زیست دهه فجر دهه فجر انقلاب اسلامی میلیون تومان منابع طبیعی توسعه جنگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت

مهدی نقدی در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به اینکه تاکنون بیش از ۹۰ درصد شهرستان شفت از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، اظهار کرد: پروژه گاز رسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) با همت اداره گاز شهرستان نیز در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه با گازرسانی شهرک امام زاده ابراهیم (ع) خوشبختانه تمامی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخودار خواهند بود، افزود: اعتبار هزینه شده این پروژه بیش از ۵۵ میلیارد ریال بوده است.

نقدی با اشاره به اینکه متراژ خط لوله پروژه ۳۶۲۲ متر است که تاکنون این پروژه ۱۷۰۰ متر توسط پیمانکار اداره گاز اجرا شده است، افزود: با اتمام این پروژه ۵۲۰ خانوار از نعمت گاز طبیعی در شهرک امام زاده ابراهیم (ع) برخوردار و بیش از ۲۶۰ علمک گاز نصب خواهد شد.

وی با اتمام این پروژه مهم و بزرگ در امام زاده ابراهیم (ع) بیان کرد: حضور گردشگران و اقتصاد گردشگری برای اهالی این روستا از اهمیت بالای برخوردار خواهد شد و با اتمام این پروژه تمامی روستاهای شهرستان شفت سبز و تا پایان فصل بهار از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

کد خبر 6093135

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • احشام اهالی ۲۴ روستای گلستان از جنگل خارج شد
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • طرح جنگل‌داری چندمنظوره با رویکرد حفاظتی و توسعه توریسم بررسی شد
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده