Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسماعیلی فر می گوید سرمربی جدید ذوبی ها به زمان نیاز دارد.

طرفداری- دانیال اسماعیلی‌فر، هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان تأکید کرد که سرمربی این تیم برای پیاده کردن تفکراتش در جمع ذوبی‌ها نیاز به زمان دارد.

دانیال اسماعیلی‌فر در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد بازی ذوب آهن برابر تراکتور در هفته هجدهم لیگ برتر که در نهایت با شکست ذوبی‌ها همراه شد، گفت:

هر دو تیم یک بازی تاکتیکی را انجام دادند و تماشاگران هم بازی خوبی را دیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانستیم بازی سختی داریم، ولی با این حال عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و چند موقعیت را هم از دست دادیم. می‌توانستیم در تبریز امتیاز بگیریم، اما متأسفانه شکست خوردیم. امیدوارم این باخت را در بازی‌های بعدی جبران کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که سابقه بازی در تراکتور را دارد، در مورد اینکه توسط هواداران تبریزی مورد تشویق قرار گرفته است، خاطر نشان کرد:

من روزهای خوبی را در تراکتور پشت سر گذاشتم و از بازی در این تیم و زندگی در تبریز خاطرات خوبی دارم. هواداران تراکتور هم به من لطف داشتند و محبت آنها را فراموش نمی‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن می‌تواند با میودراگ رادولوویچ نتیجه بگیرد؟»، تصریح کرد:

رادولوویچ به تازگی هدایت تیم ما را بر عهده گرفته است و باید با شرایط ذوب‌آهن و فوتبال ایران آشنایی بیشتری پیدا کند. این مربی نیاز به زمان دارد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد و باید به او زمان بدهیم. امیدوارم هواداران ذوب‌آهن از تیم حمایت کنند و ما هم تلاش می‌کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. ما امسال نتایج موردنظرمان را نگرفتیم، ولی در 12 بازی باقیمانده باید بیشترین امتیاز ممکن را بگیریم تا جایگاه‌مان در جدول ارتقا پیدا کند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دانیال اسماعیلی فر ذوب آهن ذوبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس روز عجیب و غریب و فراموش نشدنی‌ای در اراک پشت سر گذاشت و در حالی که دو بار با اختلاف دو گل پیش افتاده بود، از آلومینیوم گل خورد و در نهایت پس از تساوی چهار-چهار، از جام حذفی در ضربات پنالتی وداع کرد‌.

پرسپولیس هفت پنالتی زد که دانیال اسماعیلی‌فر پنالتی سوم و وحید امیری پنالتی هفتم را خراب کردند. پس از بازی وحید امیری با انتشار یک پست در اینستاگرام از هواداران و اعضای تیم عذرخواهی کرد‌.

زیر این پست کامنت‌های بازیکنان جالب توجه بود‌. دانیال اسماعیلی‌فر با ابراز شرمندگی خود را مقصر باخت می‌دانست. همچنین سروش رفیعی با دلداری دادن امیری گفت که در پیروزی و شکست کنار هم هستیم و هیچکس نباید خودش را شرمنده بداند.

همچنین دیگر اعضای تیم مثل خدابنده‌لو، ارونوف و بادامکی نیز به کاپیتان‌شان دلداری دادند.

دیگر خبرها

  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • ستاره جوان استقلال را از برزخ خارج کنید!
  • بیانیه تند تراکتور علیه تلویزیون سهند تبریز
  • بدحالی چند تن از هواداران تراکتور
  • دانیال: من مقصر باخت پرسپولیس هستم
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • (عکس) حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • طرح گرافیکی معنی‌دار در لاین‌آپ پرسپولیس