Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: از بین 4200 کاندید انتخاباتی، صلاحیت 372 نفر تایید شده است که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان؛ حیدر قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شرایط برگزاری انتخابات مجلس یازدهم اظهار کرد: دو هزار و ۸۴۶ شعبه اخذ رأی با به کارگیری ۶۰ هزار نفر در سطح استان برای برگزاری انتخابات تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از مجموع ۴۲۰۰ نفر کاندید انتخابات مجلس یازدهم تا امروز صلاحیت ۳۷۲ نفر تأیید شده است و این افراد در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به رقابت خواهند پرداخت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان ادامه داد: از امروز تا ۱۴ بهمن ماه شکایات کاندیدایی که صلاحیتشان در دوره قبل در هیئت‌های اجرایی مورد تأیید قرار گرفته بررسی خواهد شد و از آن روز به مدت ۱۰ روز دوره بررسی شکایات خواهد بود و روز ۲۲ بهمن ماه زمان اعلام اسامی نهایی کاندیداها است.

قاسمی تصریح کرد: از ۲۳ بهمن ماه اسامی نهایی کاندیداها توسط فرمانداری‌ها آگهی خواهند شد و از ۲۴ بهمن ماه تبلیغات انتخاباتی تا ۲۴ ساعت قبل از شروع اخذ رأی یعنی تا دوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان انتخابات مجلس شورای اسلامی استانداری اصفهان کاندید انتخابات بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی

حسن روحانی در دیدار دوره‌ای با معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم که دیروز برگزار شد، با تبریک روز کارگر و معلم به این دو قشر مهم جامعه، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد.   به گزارش سایت حسن روحانی او در بخشی از اظهارات خود  از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.   موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.   اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آغاز پخش مناظرات تلویزیونی دور دوم انتخابات مازندران از فردا
  • آغاز پخش مناظره نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس از فردا
  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان