Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین شیرزاد معاون وزیر کشاورزی در آیین افتتاح این واحد تولیدی، حجم سرمایه گذاری ثابت و جاری این واحد تولیدی را به ترتیب ١٠ و ۶ میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد: امکان استفاده از ۵ میلیون قطعه جوجه یک روزه برای استان فارسی‌ها با افتتاح این واحد تولیدی فراهم خواهد شد که خود تاثیر شگرفی در صنعت مرغ گوشتی این استان خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امید است فعالیت این زنجیره و دیگر زنجیره‌هایی که مرغ گوشتی را تولید می‌کنند، توان اشتغالزایی این صنعت را در فارس بالا ببرد، افزود: این واحد در حال حاضر ٢۵ نفراشتغال مولد دارد و اگر اشتغال غیرمستقیم را به آن اضافه کنیم، نزدیک به ٥٠٠ نفر می‌توانند از حضور این کارخانه و تاثیرات فضایی بر اقتصاد جغرافیای منطقه سیاخ دارنگون بهره‌مند شوند که به سهم خود به افزایش دانش فنی زنجیره‌های تولید مرغ تخم گذار فارس کمک می‌کند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی همچنین ابراز امیدواری کرد که شاهد توسعه این چنین زنجیره‌ها باشیم و در پاسخ به چگونگی تامین کمبود اعتبارات این زنجیره‌ها، گفت: سیستم بانک کشاوززی تسهیلات خوبی به زنجیره‌ها ارائه می‌دهد؛ در حال حاضر سیاست تزریق اعتبار به واحد‌های تک کنار گذاشته شده است و در این راستا مرغداران می‌توانند با تشکیل زنجیره‌های مرغ گوشتی و تخم گذار از مزایای این تسهیلات اعطایی استفاده کنند.

شیرزاد با بیان اینکه در این طرح ٨٠ درصد اعتبارات از محل منابع بانکی و ٢٠ درصد از محل آورده سرمایه گذار اعلام و اضافه کرد: این تفکیک از نظر استاندارد‌های تزریق منابع مالی، استاندارد‌های بسیار مورد پذیرفته شده بین‌المللی است که می‌تواند رشد این واحد را در دراز مدت تضمین کند و نرخ بهره را برای پرداخت به موقع و بهنگام تسهیل و همچنین ریسک فعالیت تولیدی را کاهش دهد.

 گفتنی است است این طرح با اعتباری بالغ بر یکصدو چهل میلیارد ریال و با اشتغال مستقیم بیست و پنج نفر با ظرفیت تولید سالیانه چهار میلیون جوجه یکروزه راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بهره برداری واحد تولیدی مرغ گوشتی دهه فجر واحد تولیدی زنجیره ها مرغ گوشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۰۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت نفت و گاز آغاجاری گفت: با هدف کاهش حوادث جاده‌ای، عملیات تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی این شرکت انجام می‌شود.

به گزارش شانا به‌نقل از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، جواد تقی‌زاده گفت: با توجه به ترافیک شدید و تردد بالای محور امیدیه به دیلم و آغاجاری و بروز حوادث پرشمار خودرویی و درنتیجه آسیب‌های جانی و مالی برای همشهریان گرامی، تکمیل این قسمت از جاده به طول هزار و ۵۰۰ متر در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به ضرورت تسریع در روند تکمیل باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری افزود: عملیات اجرایی این پروژه با تلاش مجموعه مهندسی و ساختمان شرکت با ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، به‌عنوان زیرمجموعه‌ شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، درزمینه تولید و بهره‌برداری، فرآورش و انتقال نفت خام و گاز طبیعی، همچنین تولید میعانات گازی فعالیت می‌کند. ظرفیت تولید نفت این شرکت به‌طور میانگین معادل ۶۱۵ هزار بشکه و ظرفیت تولید گاز آن حدود ۲۰ میلیون مترمکعب در روز است، این شرکت همچنین روزانه ۳۰ هزار بشکه میعانات گازی تولید می‌کند.

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بهره برداری از یکصد واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • هیچ واحد تولیدی به‌خاطر آرا قضایی در گرمسار تعطیل نشد
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • تولید 90 تن گوشت مرغ در عباس آباد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • ‌مشارکت مردم در جهش تولید به صورت مستقیم و فردی باشد