Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-27@19:54:30 GMT

ماجرای اعتصاب ناکام بازیکنان پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۱۲۲۰

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، بازیکنان پرسپولیس علیرغم دستیابی به 9 پیروزی پیاپی و صدرنشینی در لیگ، با عبور از نیم فصل نیز موفق به دریافت مطالبات و پاداش‌های خود نشده‌اند.

 

موضوعی که طی روزهای اخیر به مساله‌ای برای گلایه آنها در گفتگوها تبدیل شده است و حتی کار به استوری‌های مشترک و گلایه در این زمینه نیز کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان پرسپولیس که روز گذشته و بعد از پیروزی در آبادان مقابل نفت آبادان نیز حاضر به گفتگو نشده بودند، در شرایطی در تمرین ریکاوری امروز حضور یافتند که پیش از شروع تمرین جلسه‌ای در رختکن برگزار کرده و به دنبال راهکاری برای حل مشکل خود بودند.

 

گلایه‌های بازیکنان نسبت به مشکلات مالی و بی توجهی باشگاه به این موضوع، باعث شد تا آنها در نهایت تصمیم به اعتصاب و عدم حضور در چمن برای تمرین بگیرند. موضوعی که آن را به بزرگترهای تیم و کاپیتان اطلاع دادند. در این رابطه اما یحیی گل محمدی لحظاتی بعد از اینکه از مساله باخبر شد در میان بازیکنان حاضر شد و با اعلام اینکه شرایط آنها را درک می‌کند و شخصا بارها در این خصوص صحبت کرده، خواهان درک شرایط تیم و بازی حساس با استقلال در دربی شد.

 

یحیی از بازیکنان خواست تا در این شرایط تمرکز خود را روی تمرین قرار داده و این موضوع را به او سپرده تا در جلسه با مدیرعامل به دنبال راهکاری برای حل مشکل مالی بازیکنان، دریافت مطالبات قرارداد و پاداش‌های آنها باشد.

 

بازیکنان پرسپولیس با اشاره به شرایط متفاوت رقیب خود پیش از دربی و اینکه آنها با حضور در مرحله‌ای که با پرسپولیس پیش از آن با دستیابی به قهرمانی لیگ و جام حذفی در مرحله گروهی حاضر بوده، 2500 دلار پاداش دریافت کرده‌اند، خواستار پیگیری بیشتر اعضای هیات مدیره و خصوصا مدیرعامل تیم شدند.

 

گل محمدی که دومین هفته هدایت تیم را برعهده داشته، با میانجی‌گری در نهایت بازیکنان را راضی کرد تا از تصمیم خود برای اعتصاب خودداری کرده و قول داد به زودی طی جلسه با مدیران تیم به دنبال حل مشکل آنها پیش از دربی باشد و اینچنین در نهایت بازیکنان در چمن حاضر شدند.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: اعتصاب بازیکنان پرسپولیس یحیی گل محمدی تمرین پرسپولیس پرسپولیس دربی بازیکنان پرسپولیس حل مشکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • دومین پنالتی مهمی که وحید امیری از دست داد
  • کامبک آلومینیوم ناکام ماند ؛ انتقام به سبک اوسمار | چهار شلیک قرمز برای صعود به نیمه نهایی جام حذفی
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • اولین واریزی مالک جدید به بازیکنان پرسپولیس
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند