Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@13:14:13 GMT

جشنواره مطبوعات و رسانه استان البرز برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۱۲۶۰

جشنواره مطبوعات و رسانه استان البرز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشنواره رسانه و مطبوعات با همکاری خانه مطبوعات در این استان خبر داد. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ناصر مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: سومین جشنواره مد و لباس البرز در دو بخش مسابقه و نمایشگاه از تاریخ 16 اسفند تا 19 اسفند در محل نمایشگاه دائمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ششمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودجشنواره مطبوعات شمال‌غرب به میزبانی اردبیل برگزار می‌شودجشنواره مطبوعاتی با موضوع عفاف و حجاب برگزار می‌شود

وی افزود: در این بخش برای  تولیدات مد لباس 70 غرفه  اختصاص داده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با  اشاره به برگزاری جشنواره  تجسمی کودکان بیان کرد:  150 اثر از کودکان و نوجوان به این جشنواره رسیده است.

مقدم  با اشاره به آخرین وضعیت ساخت پروژه پردیس تئاتر کرج، عنوان کرد: این پروژه تاکنون 30 درصد پیشرفت داشته است، اما به دلیل برخی مشکلات از جمله نداشتن پارکینگ و مشکلات کمیسیون ماده صد در تکمیل این پروژه پیشرفت کندی را شاهد هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه  جشنواره اقوام در استان البرز برگزار می‌شود، ادامه داد:  این جشنواره با اهداف ایجاد و گسترش ترویج فرهنگ نشاط و امید با ایجاد همبستگی و وحدت میان اقوام ساکن استان و تشویق جوانان و کشف استعدادهای فرهنگی و هنری است.

وی افزود: در این جشنواره برنامه‌های خاص، نمایشگاه و فروشگاه‌ اقوام ایرانی، نمایشگاه‌های نقاشی و برگزاری نشست‌های علمی و فرهنگی و در بین نشست‌های فرهنگی  شعرخوانی، موسیقی‌، اجرای نمایش و تجلیل و تقدیر از برجستگان اقوام ایرانی اجرا می‌شود.

وی در خصوص وضعیت سینماهای ناتمام در  استان البرز گفت:  یک سینما که مربوط به بخش خصوصی است به خاطر برخی مشکلات نیمه تمام باقی مانده و سرمایه‌گذار آن پروژه نیز علاقه چندانی به تکمیل آن ندارد.

مقدم در مورد برگزاری جشنواره مطبوعات و رسانه‌ای استان البرز تصریح کرد: جشنواره مطبوعات و رسانه استان به زودی با همکاری خانه مطبوعات استان تهیه ‌و همزمان با مراسم روز خبرنگار اختتامیه آن در البرز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز استان البرز برگزار می شود جشنواره مطبوعات و رسانه برگزاری جشنواره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند

منصور محبی معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اظهار کرد: این رسانه‌ها که به صورت الکترونیکی و مکتوب فعالیت دارند با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به طور رسمی فعالیت خبری خود را آغاز کرده اند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۶ رسانه پایگاه خبری هستند، ادامه داد: مابقی این رسانه‌ها شامل یک ماهنامه، ۲فصلنامه و یک مورد نیز روزنامه است.

به گفته معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، علاوه بر این هم اینک ۳۰ درخواست صدور مجوز برای فعالیت رسانه‌ای ثبت و در نوبت دریافت مجوز است.

محبی تاکید کرد: در حال حاضر ۲۶۰ رسانه دارای مجوز شامل ۶۸ پایگاه خبری، ۳۲ نشریه چاپی، ۴۱ رسانه غیر برخط، نمایندگی ۱۰ خبرگزاری و نمایندگی ۱۰۹ روزنامه سراسری در استان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • پنجمین جشنواره فرهنگی و گردشگری سی ترمی در زهک برگزار شد
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر 
  • ۱۰ رسانه جدید به جمع پایگاه‌های خبری ایلام پیوستند
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • مردم از اقدامات مؤثر فراجا در مقابله با بی حجابی حمایت می کنند
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی