Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:19:22 GMT

۱۴ اثر جشنواره فیلم فجر در البرز اکران می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۱۳۲۹

۱۴ اثر جشنواره فیلم فجر در البرز اکران می‌شود

ناصر مقدم روز یکشنبه در نشست خبری افزود: این آثار از ۱۵ تا ۲۱ بهمن طی ۲ نوبت در پردیس سینمایی اکومال و سینما ساویز نمایش داده می‌شود.

وی همچنین از راهیابی چهار  اثر نمایشی این استان به سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و اظهار داشت: این آثار شامل نمایش «زندگی کنسرو شده» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی حامد هادوی در بخش رقابتی به‌علاوه فجر، «اسماعیل» به نویسندگی و کارگردانی سینا شفیعی در بخش مهمان، «آلبرت کشته شد توی جنگ» به نویسندگی فرانک فروتن و کارگردانی امیر رضا فروتن در بخش مهمان به‌علاوه فجر و «مثل خاراندن یک زخم» به نویسندگی و کارگردانی فرانک فروتن در بخش رقابتی به‌علاوه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز با بیان اینکه سومین جشنواره استانی تئاتر خیابانی کهن دشت از ۱۷ تا ۲۰ بهمن ماه با ۶ اثر نمایشی در نظرآباد برگزار خواهد شد، ادامه داد: جشنواره هنرهای تجسمی کودکان نیز با ۱۵۰ اثر در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده و اختتامیه آن ۱۸ بهمن ماه است.

مقدم همچنین از برگزاری انتخابات انجمن نمایش استان البرز در ۲۹ بهمن ماه خبر داد اظهار داشت: ۱۷ نفر از ۲۰ گروه نمایشی ثبت شده استان برای شرکت در انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: جشنواره فرهنگی و هنری نشاط و امید هم از ۱۲ تا ۱۸ اسفند امسال در راستای افزایش ترویج فرهنگ نشاط و امید اقوام ساکن برگزار می‌شود.

این مسوول با تبیین ۲ برنامه مهم اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برای سال آینده گفت: نخستین کنگره شعر ملی و داستان ایران در سال آینده به میزبانی استان البرز برگزار می‌شود که مهلت ارسال اثر به این کنگره ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ و اختتامیه آن ۱۴ تیر ۱۳۹۹ است.

وی ادامه داد: جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان البرز نیز ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ همزمان با روز خبرنگار با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های البرز برگزار و فراخوان آن به زودی منتشر می‌شود.

وی با یادآوری نیاز مرکز استان البرز به پردیس تئاتر تصریح کرد: ساخت این مجموعه تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت کاری داشته و امیدواریم با تامین اعتبارهای مالی مورد نیاز، شاهد بهره‌برداری از آن باشیم.   

همچنین معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: این اداره کل با همکاری مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دومین نشست هم اندیشی فعالان سواد رسانه ای و اطلاعاتی کشور را برگزار می‌کند.

سیدعزیز چابکی افزود: ۲ هدف اصلی این نشست شناسایی ایده‌های برتر برای تقویت تولید و نشر محتوای مناسب در ارتقای سواد رسانه‌ای و شناسایی تجارب موفق در ارتقای سواد رسانه ای است.

محمود دهقان هراتی سرپرست معاونت هنری، سینمایی و سعمی بصری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز گفت: در سال‌های گذشته آثار جشنواره فیلم فجر در سه نوبت در استان البرز اکران می‌شد اما امسال طی ۲ نوبت روی پرده می‌رود.

در این نشست از پوستر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز جشنواره فیلم فجر شعر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سواد رسانه ای علاوه فجر بهمن ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • برگزاری دوره تربیت مربی آموزش نوین قرآن در کهگیلویه
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی