Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:56:03 GMT

رسیدگی به پرونده سیل گلستان با ۲۰۰۰ صفحه مستندات

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۱۵۷۱

رسیدگی به پرونده سیل گلستان با ۲۰۰۰ صفحه مستندات

ایسنا/گلستان رئیس سازمان بازرسی گلستان درباره پرونده سیل ابتدای امسال در استان،‌ گفت: گزارش سیل گلستان بعد از چند ماه کار کارشناسی به قوه‌قضاییه ارسال شده و در حال رسیدگی است.

محمدتقی حاجی‌مشهدی در جلسه شورای قضایی استان،‌ اظهار کرد: گزارش سیل گلستان با چند ماه کار کارشناسی در ۳۵۰ صفحه با بیش از ۲ هزار صفحه مستندات به دستگاه قضایی ارسال‌شده است و در حال رسیدگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه از عملکرد این سازمان برای پیشگیری و مبارزه با فساد اداری ارائه کرد و گفت: امسال ۲۲۰ پیشنهاد برای اصلاح فرآیندهایی که منجر به فساد در دستگاه‌ها می‌شود به اداره‌ها ارسال کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری گلستان، حاجی‌مشهدی بیان کرد: این پیشنهادها ضمانت اجرایی دارد و اگر دستگاهی این اصلاحیه‌ها را لحاظ نکند با آنان برخورد می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی سیل گلستان دستگاه قضائی دادگستری گلستان سیل گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است

وزیر کشور به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده پرداخت و اعلام کرد که مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور درباره وضعیت کشتی پرتغالی توقیف شده گفت: مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است و تخلفی که در این زمینه صورت گرفته از این مسیر باید حل و فصل شود.

وی ادامه داد: شبکه‌های بیگانه در این باره شایعات زیادی درست می‌کنند.

گفتنی است یک فروند کشتی کانتینربر با نام «MCS Aries» توسط نیرو‌های ویژه دریایی سپاه SNSF با اجرای عملیات هلی‌برن و تخلیه نیرو روی عرشه کشتی در نزدیکی تنگه هرمز توقیف شده است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • لبه تیغ
  • ضبط ۴۵ هزار نخ سیگار قاچاق در میاندوآب
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • کمتر از ۵ درصد پزشکان زیرمیزی می گیرند