Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سنای پاکستان نیز ضمن ملاقات با وزیر سابق فناوری اطلاعات پاکستان تلاش کرد او را به کابینه دولت بازگرداند. ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵ بین الملل آسیا-اقیانوسیه نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم به نقل از داون نیوز، تلاش های دولت پاکستان و متحدانش برای جلب رضایت حزب متحده همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است «صادق سنجرانی» رئیس سنای پاکستان که از متحدان حزب تحریک انصاف به حساب می آید روز گذشته با «خالد مقبول صدیقی» وزیر سابق فناوری اطلاعات پاکستان و عضو ارشد حزب متحده دیدار کرد.

سنجرانی در این دیدار به لزوم بازگشت صدیقی به کابینه دولت اسلام آباد و از سر گیری همکاری با دولت اشاره کرده و گفت: حزب متحده شریکی مهم و ارزشمند برای دولت پاکستان است.

رئیس سنای پاکستان گفت: همراهی حزب متحده برای دولت پاکستان اهمیت زیادی دارد و امیدواریم صدیقی هر چه سریع تر به بدنه دولت بازگردد.

تلاش های سنجرانی برای بازگرداندن صدیقی در حالی انجام می شود که پیش از این برخی از بزرگان حزب تحریک انصاف در بازگرداندن او به کابینه ناکام مانده‌اند.‌

صدیقی چندین بار تاکید کرده است علی رغم استعفا از سمت خود همچنان حامی دولت اسلام آباد باقی خواهد ماند ولی تلاش های احزاب اپوزیسیون برای جلب توجه حزب متحده زنگ خطر را برای دولت عمران خان به صدا در آورده است.

دولت پاکستان در پارلمان برتری بسیار شکننده‌ای دارد و اگر تعدادی از نمایندگان حامی خود را از دست بدهد با مشکلات زیادی مواجه خواهد شد.

جلب اعتماد مجدد حزب متحده توسط دولت پاکستانپاکستان|آغاز دور جدید تلاش های حزب مردم برای همراه ساختن حزب متحدهوزیر فناوری اطلاعات پاکستان استعفا داد؛ شائبه جدایی حزب متحده از دولت

انتهای پیام/.

R1475/P36446/S8,87,91/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "پاکستان"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار پاکستان اخبار پاکستان فناوری اطلاعات پاکستان رئیس سنای پاکستان دولت پاکستان برای دولت حزب متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • توسعه روابط ایران و تانزانیا در ارتباطات و فناوری‌اطلاعات
  • تصویب ممنوعیت واردات اورانیوم از روسیه در سنای آمریکا
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند