Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@18:34:11 GMT

ویژه برنامه‌های انتخاباتی رادیو فرهنگ

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۷۵۲۴۶۹

ویژه برنامه‌های انتخاباتی رادیو فرهنگ

مدیر شبکه رادیویی فرهنگ از تدارک ویژه این شبکه رادیویی برای ایام انتخابات خبر داد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «علیرضا حبیبی» سرپرست رادیو فرهنگ ویژه برنامه‌های انتخاباتی این شبکه رادیویی را اعلام کرد.

وی درخصوص برنامه‌های انتخاباتی این شبکه رادیویی گفت: یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، سی و هفتمین انتخابات کشور از اول انقلاب اسلامی به شمار می‌آید و اسفند امسال، اولین انتخابات بعد از چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را شاهد خواهیم بود که رادیو فرهنگ برای حضور حداکثری و تبیین دلایل شرکت در انتخابات برنامه‌های ویژه‌ای را روانه آنتن کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: رادیو فرهنگ به عنوان رسانه‌ای با رسالت تبیین شاخص‌های فرهنگی در جامعه تلاش دارد تا با تولید برنامه‌های کاربردی نقش موثری در ایجاد وحدت ملی و افزایش میزان مشارکت سیاسی مردم در انتخابات پیش رو داشته باشد از این رو برای تبدیل فضای کلی کشور در ایام انتخابات به فضای شور و نشاط و جشن ملی، تبیین جایگاه و اهمیت مجلس شورای اسلامی و وظایف و اختیارات نمایندگان مجلس بر اساس وظایف مندرج در قانون اساسی و بیانات و رهنمود‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و اهتمام در راستای تحکیم وحدت و انسجام ملیِ اقوام، مذاهب، قشر‌ها و گروه‏های مختلف مردم برنامه‌های «حق و تکلیف»، «روزی روزگاری قانون» و «برگ برنده» را تدارک دیده است

حبیبی ادامه داد: برنامه‌های «برگ برنده» و «روزی روزگاری قانون» از آذرماه روی آنتن این شبکه رفته و همچنین در برنامه‌های «گزارش استان‌ها» و «گفتارش» به موضوع انتخابات پرداخته و برنامه‌های «برگ برنده» و «به وقت مردم» ویژه روز انتخابات در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: ویژه برنامه «به وقت مردم» در روز انتخابات از ساعت ۸:۳۰ تا پایان زمان رای‌گیری در کنار مردم خواهد بود و به طور ویژه با مشارکت چهار گروه برنامه‌ساز رادیو فرهنگ به روی آنتن می‌رود که در این برنامه فرهیختگان و چهره‌های ادبی و فرهنگی حضور دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند «برگ برنده» را به تهیه‌کنندگی «سیدهادی موسوی‌نژاد» شنبه‌ها و پنجشنبه‌ها و ویژه برنامه انتخاباتی «روزی روزگاری قانون» برنامه‌ای ۲۵ دقیقه‌ای را دوشنبه؛ سه شنبه و چهارشنبه‌ها ساعت ۲۱:۳۰ از رادیو فرهنگ بشنوند و «حق و تکلیف» نیز هرشب ساعت ۱۸:۵۵ از این شبکه رادیویی با موضوع تبیین حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه رادیو فرهنگ امسال نیز همچون سال‌های پیش به انعکاس فعالیت‌های فرهنگی و هنری دهه فجر از جمله جشنواره‌های مختلف هنری فجر می‌پردازد، گفت: رادیو فرهنگ همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره‌های تئاتر، فیلم، موسیقی، شعر و هنر‌های تجسمی، برنامه‌های مختلفی را با رویکرد خبری ـ. تحلیلی تدارک دیده است.

وی تاکید کرد: ۱۲ تا ۲۲ بهمن هر شب برنامه‌ای با نام «تماشاخانه» از ساعت ۱۷ تا ۱۹ از شبکه فرهنگ پخش می‌شود که این برنامه به تئاتر فجر ۳۸ اختصاص دارد. همچنین «برداشت ۳۸ ساعت ۱۵:۳۰ آخرین اخبار فیلم فجر و معرفی و تحلیل و بررسی فیلم‌ها را منعکس می‌کند.

وی افزود: مجله رادیویی چهارباغ نیز در این ایام از ساعت ۲۴ هرشب با پخش سرود‌ها و ترانه‌های انقلابی و مشارکت مردم در برنامه این دهه را گرامی می‌دارد. «رستاخیز کلمات» عنوان برنامه دیگری از گروه تامین است که ساعت ۳ بامداد با موضوع ریشه شناسی شعر انقلاب-نقد و بررسی زندگی و آثار شاعران برجسته و تاثیرگذار انقلاب اسلامی پخش می‌شود. «شکفتن در مه» ویژه برنامه‌ای است که ساعت ۱۲:۳۰ به بررسی رویداد‌های انقلاب از سال ۱۳۴۲ (کاپیتولاسیون در مجلس)، ادامه حرکت تا سال ۱۳۵۷ و ورود امام خمینی (ره) به ایران می‌پردازد.

مدیر رادیو فرهنگ همچنین به برنامه «سروش» نیز اشاره کرد و عنوان داشت: این برنامه از ۱۲ تا ۲۵ بهمن ماه با پخش چهل سرود برتر و خاطره انگیز دوران انقلاب اسلامی در دهه فجر روی آنتن رادیو فرهنگ می‌رود. برنامه صبحگاهی «صبح به وقت فرهنگ» نیز روزشمار دهه فجر است و هرروز یکی از موضوعات و اخبار مرتبط با جشن انقلاب را پوشش می‌دهد همچنین «شکفتن در مه» هرروز ساعت ۱۲:۳۰ رویداد‌های انقلاب اسلامی را روزشماری می‌کند.

وی ادامه داد: برنامه «هفته کوچه» گروه جامعه نیز در این ایام «هفت کوچه انقلاب» نام گرفته ودر ادامه پرداختن به فرهنگ مردم و جامعه این بار دیوارنوشته‌ها و شعار‌های انقلاب را بررسی می‌کند این برنامه چهارشنبه تا شنبه ساعت ۸:۳۰ صبح پخش می‌شود. «مجله انقلاب» نیز هرروز ساعت ۱۰:۳۰ صبح با رویکرد بیان روایت تاریخی انقلاب از زبان مردم و انقلابیون و روزشمار دهه فجر- شنیدنی‌های تاریخی-خاطرات انقلاب به مدت یکساعت بر روی آنتن می‌رود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند در برنامه گفتگو محور «همیشه محرمانه» نیز ساعت ۱۲ هر روز گفت‌وگوی با زندانیان دربند ساواک و خاطرات آن‌ها را بشنوند.

وی توضیح داد: افرادی به اشعار انقلابی علاقه دارند نیز می‌توانند با «ترنم بهار» همراه شده و هر روز ساعت ۱۵:۱۵ خوانش شعر و پخش سرود‌های انقلابی را از رادیو فرهنگ دنبال کنند. برنامه «سیم آخر» نیز که پنجشنبه‌ها ساعت ۱۶:۳۰ از رادیو فرهنگ پخش می‌شود در ایام دهه فجر به بررسی قطعات شاخص موسیقی با موضوع انقلاب اختصاص یافته است. برنامه «نت هفتم نیز» جمعه ۱۸ بهمن ماه با موضوع بررسی موسیقی فیلم‌های مرتبط با انقلاب روی آنتن می‌رود. همچنین برنامه جوانه‌ها نیز که دوشنبه و جمعه ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود به آشنایی نوجوان و جوانان با ادبیات و هنر انقلاب اسلامی می‌پردازد.

حبیبی با بیان اینکه برنامه «شنیدنی‌های انقلاب» نیز ساعت ۲۳:۱۵ به همت گروه اندیشه مروری بر تاریخ شکل‌گیری انقلاب اسلامی و پس از آن دارد همچنین برنامه گزارش محور «گفتارش» نیز این روز‌ها از مردم درباره حال و هوای دهه فجر و خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی می‌پرسد. منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران انتخابات مجلس مجلس شورای اسلامی برنامه های انتخاباتی پیروزی انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی شبکه رادیویی روی آنتن می رود رادیو فرهنگ ویژه برنامه پخش می شود برنامه ای برگ برنده روز ساعت شنبه ها دهه فجر ساعت ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف، اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اعلام لیست شانا در هفته جاری را تکذیب کرد و گفت: لیست شورا با شروع زمان تبلیغات اعلام می‌شود.

آنگونه که ایرنا روایت کرده، وی یکم اردیبهشت‌ماه در مورد برنامه این شورا برای دور دوم انتخابات گفته بود: ۱۳ نفر از نامزدهای این شورا به دور دوم راه یافته‌اند و چون بنای ما بر ارائه لیست کامل است، در مورد ۳ نفر باقی‌مانده با رایزنی با گزینه‌های دیگر به جمع‌بندی رسیده و در نهایت لیست ۱۶ نفره خواهیم داد.

پیش از این برخی رسانه‌ها هم از رونمایی لیست ۱۶نفره شورای ائتلاف که ۱۳ نفر آن مشخص است در اوایل هفته جاری خبر داده بودند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900200

دیگر خبرها

  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • ببینید | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنیدند
  • زمان اعلام لیست انتخاباتی شانا برای دور دوم انتخابات مجلس
  • رادیو یعنی گرما صمیمیت و درک هستی
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس