Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارلینگ هالند، مهاجم جدید دورتموند، که تنها در ۳ بازی ۷ گل برای این تیم به ثمر رسانده، معتقد است که هنوز آماده نیست و توانایی‌های بیشتری دارد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهاجم ۱۹ ساله در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از سالزبورگ جدا شده و به دورتموند پیوست و نمایش درخشانی تا این جای کار در بوندس لیگا داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در بازی اول برابر آگزبورگ به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و هت تریک کرد. در بازی بعدی نیز همین اتفاق تکرار شد و این بار او دو گل به ثمر رساند؛ و در دیدار برابر یونیون برلین برای اولین بار در ترکیب ثابت قرار گرفت و موفق شد در این بازی نیز دبل کند. هالند که ماه گذشته از ناحیه زانو با مصدومیتی مواجه شده بود، پس از بازی به اسکای اسپرت گفت: " امروز بازی سختی بود. اما حضور در ترکیب ثابت بسیار خوب است. من باید آماده‌تر از این شوم. هنوز به ۱۰۰% میزان آمادگی خودم نرسیده ام. "

هیچ بازیکنی در تاریخ بوندس لیگا در سه دیدار ابتدایی خود به اندازه هالند گلزنی نکرده است و این بازیکن همچنان به رکوردشکنی‌های خود در فوتبال آلمان و با پیراهن دورتموند ادامه می‌دهد.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیم فوتبال دورتموند لالیگا آگزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۷۵۲۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن از ساعت 17 در زمین اشتوتگارت به میدان رفته و توماس توخل به دلیل در پیش بودن بازی با رئال، تغییراتی در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کرد. 

در ترکیب بایرن گریرو که برابر رئال کار را از ابتدا شروع نکرد، فیکس بود ولی در دقیقه 16 مصدوم شد و جای خود را به گورتزکا داد. خبری بد برای توماس توخل که احتمالا این مدافع هافبک پرتغالی را برابر رئال در اختیار نخواهد داشت. او روی زمین نشست در حالی که مشخصا درد داشت. 

دیگر خبرها

  • موقعیتی به پیکان ندادیم/ هر بازیکنی که آماده باشد در ترکیب است
  • نساجی 0-0 پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • افت مهاجم گلزن نساجی در سال جدید/ آزادی از ترکیب اصلی دور می شود؟
  • هم قسم در رختکن: لیگ قهرمانان برای رویس!
  • وعده‌ی سنگین امباپه به فرانسوی‌ها
  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • ام باپه: مطمئن هستیم که به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا خواهیم کرد
  • اطمینان امباپه: به فینال چمپیونزلیگ صعود می‌کنیم
  • دوران رویس و دورتموند باید در فینال ومبلی تمام شود!
  • تلفات جدید بایرن برای بازی با رئال